پخش عمده کود کلات آهن

انواع مختلف کود از جمله نهاده های ضروری در رشد و پرورش محصولات مختلف کشاورزی می باشد. کود کلات آهن یکی از این کود ها است که برای اهداف مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. این کود پر کاربرد، در بسته بندی های مختلفی عرضه و در اختیار کشاورزان، باغداران و فعالان در این زمینه قرار می گیرد. این مطلب با محوریت خواص و ویژگی های کود کلات آهن، ارائه شده است.

پخش عمده کود کلات آهن

ویژگی های مهم کود کلات آهن

بیشتر بخوانید: خرید عمده کود کلات آهن فله ای

ویژگی های مهم کود کلات آهن آهن از عناصر اصلی در رشد گیاه می باشد. با توجه به عدم وجود این عنصر و یا کمبود آن در بسیاری از خاک ها، لازم است که به صورت کود، این نیاز گیاه رفع شود. کمبود آهن با بروز علائمی هم چون رشد کم گیاه و زردی برگ ها خود را نشان می دهد. کود کلات آهن دارای ویژگی ها و خواص مختلفی می باشد، که برخی از آن ها عبارتند از:

بیشتر بخوانید:تولید کود کلات آهن ارگانیک در ایران

  • قابلیت جذب این کود از دو طریق برگ و خاک. برای این که کود از طریق برگ جذب شود لازم است کود مذکور را با نسبت یک به هزار به محلول تبدیل کرد و روی برگ ها به کمک سم پاش اسپری کرد. برای روش دوم نیز کافی است کود را به صورت سرک از طریق آبیاری به خاک رساند.
  • استفاده از کود کلات آهن، رشد ریشه های گیاهان مختلف باغی و زراعی را افزایش می دهد. هم چنین کمک می کند تا پنجه های بوته ها زیاد تر شوند. افزایش سطح برگ، دیگر ویژگی کود کلات آهن محسوب می شود. گیاهانی که از این نهاده استفاده می کنند، از مقاومت بالا تری در برابر سرما برخوردار هستند. محصول نهایی در مزرعه و باغی که با این کود تغذیه می شود، با افزایش قابل توجهی رو به رو خواهد شد. علاوه بر این مانع از ریزش گل و میوه در گیاهان نیز می گردد.
  • این کود به منظور استفاده ی بهینه گیاه از مواد موجود در آن، به صورت تدریجی و آرام پخش می شود. به این خاصیت رهایش تدریجی نیز گفته می شود. در کنار این ویژگی ها، قابلیت کاربرد آن در انواع خاک ها با اسیدیته های مختلف هم از ارزش بالایی برخوردار است.
  • کود کلات آهن از عنصر هایی هم چون منگنز، روی و گوگرد هم بهره مند است و می تواند به بهره وری مناسب گیاه از آن ها کمک کند. هم چنین فاقد هر نوع هورمون می باشد.

مشاوره و راهنمایی خرید کود کلات آهن

مشاوره و راهنمایی خرید کود کلات آهن در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی خرید کود کلات آهن می توان از مشاورین این سایت بهره گرفت. کارشناسان مربوطه، پاسخ گوی سوالات متعدد مشتریان و متقاضیان این نهاده می باشند. عرضه و فروش نیز به صورت عمده توسط این سایت انجام می شود.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما