قیمت کود npk ارگانیک همراه با خرید و فروش در سایت

در سایت کود npk ارگانیک میتوانید  از قیمت خرید و فروش این محصول به صورت عمده مطلع شوید. به دلیل حذف واسطه ها قیمت نهایی تمام شده این محصول ارزان تر برای شما تمام می شود. در این سایت ها تصویر هر محصول همراه توضیحات کامل درباره آن می باشد. از طریق سایت کود npk ارگانیک میتوان قیمت خرید و فروش این محصول به صورت عمده اطلاع پیدا کرد. به دلیل حذف واسطه ها قیمت نهایی تمام شده این محصول ارزان تر برای شما تمام می شود. در این سایت ها تصویر هر محصول همراه توضیحات کامل درباره آن می باشد.

امروزه یکی از بهترین راه های دسترسی باصرف کمترین زمان ممکن برای خرید انواع کودها مراجعه کردن به سایت های اینترنتی عرضه کننده این کالا می باشد. در این سایت ها در مورد هر کودی که شما تقاضا داشته باشید توضیحات کامل داده شده است.

سایت کود npk

قیمت کود npk در سایت های خرید و فروش

  1. کود 18-18-18
  2. کود 36-12-12
  3. کود 13-40-13
  4. کود 38-11-3
  5. کود 30-15-15
  6. کود 20-6-19
  7. کود 36-12-6
  8. کود 36-12-7.5
  9. کود 6-6-19
  10. کود 10-5-20
  11. کود20-20-20

این اعداد که در کنار نام کود npk نوشته شده درصد نیترژن، فسفر، پتاسیم می باشد. سپس باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت کود npk که در بالا به آن ها اشاره شد، به دلیل داشتن تفاوت در مقدار عناصر موجود در آن و نوع مصرف آن ها متفاوت است.

سایت های خرید و فروش کود npk

  1. کودهای npk ماکرو شامل(ازت، فسفر، پتاس، کلسیم، منیزیم)
  2. کودهای npk میکرو شامل(آهن، روی، مس، بر، نیکل، مولیبون)

در این سایت ها کودهای ماکروnpk و میکرو npk با درصد عناصری که در قسمت قبل گفته شده است عرضه می گردد. می توان گفت با توجه به عناصر موجود در این نوع کودها بهترین نوع انتخاب برای بهتر شدن رشد گیاه است و قیمت کود npk نیز مناسب است.

سایت کود npk

خرید و فروش کود npk در سایت

  1. توضحات کامل در مورد کود گفتن اعم از مزایا و معایب
  2. ارسال نمونه ای از کود
  3. خرید آسان
  4. اطمینان از ارسال کود به دست مشتری
  5. پشتیبانی
  6. انتقادات و پیشنهادات

اگر خریدار بعد از خرید از سایت شما رضایت کامل چه از قیمت کود npk انتخابی خود داشته باشد شما می توانید اطمینان کامل داشته باشید که علاوه بر این که این خریدار را مشتری خود کرده اید او را به عنوان یک تبلیغ کننده سایت خود نیز تبدیل کرده و در نتیجه مشتری بیشتری را جذب کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما