قیمت کود هیومیک اسید بلژیکی ارزان ویژه انواع باغها

قیمت کود هیومیک اسید بلژیکی ارزان ویژه انواع باغها در سایت های اینترنتی با بهترین کیفیت بازار به صورت ویژه، و با ارائه نمونه های مختلف از این محصول برای عموم متقاضیان و خریداران قابل دسترس می باشد. تا بتوانند بهترین نمونه از محصولات خانواده بزرگ کودهای هیومیک اسید را خریداری کنند.

قیمت کود هیومیک اسید بلژیکی در بیشتر ماه های سال با نوسانات بسیاری رو به رو می باشد. در این راستا تنها وارد کنندگان اصلی محصولات ارگانیک که این کودها را وارد، و در سراسر کشور توضیع می کنند قیمت خود را بر یک پایه نگه می دارند، برای تنظیم نوسانات بازار. مخصوصا در این زمان که سرانه مواد عالی خاک به پایین ترین حد خود در دنیا رسیده است، و کشاورزان احتیاج مبرمی به کودهای هیومیک اسید دارند. قیمت کود هیومیک اسید مایع ارزان را از اینترنت می شد به راحتی به دست آورد و حتی خریدار کرد. 

قیمت کود هیومیک اسید بلژیکی ارزان ویژه انواع باغها

انواع کود هیومیک اسید

انواع کود هیومیک اسید

  • کود هیومیک اسید بلژیکی
  • کود هیومیک اسید مایع
  • کود هیومیک اسید پودری
  • کود هیومیک اسید هلندی
  • ارگانیک
  • اسپانیایی
  • آمریکایی
  • ایرانی
  • کیسه ای
  • گرانوله

انواع بسته بندی

انواع بسته بندی

  1. گالن مایع 4 لیتری
  2. گالن مایع 10 لیتری
  3. گالن مایع 20 لیتری
  4. سطل مایع 20 لیتری
  5. پک پودری 30 کیلویی
  6. پک پودری 25 کیلویی

تولید عمده کود اسید هیومیک مایع

تولید عمده کود اسید هیومیک مایعکارخانه های گوناگونی در ایران وجود دارند که کود اسید هیومیک مایع را به صورت انبوه ساخته و به همان شکل نیز وارد بازار می نمایند. این تولیدی ها با استفاده از خطوط تولید عمده کود، محصول را در بسته بندی های متفاوتی عرضه می دارند که هر کدام شان دارای حجم معینی از این مایع بسیار کاربردی در کشاورزی می باشد. گفتنی است که کود هیومیک اسید، یکی از بهترین ماده هایی به شمار می رود که در امور زراعی و باغ بانی افراد زیادی از آن استفاده می نمایند که در ادامه به مزیت های آن خواهیم پرداخت. 

شرکت هایی که سازنده این کود می باشند، برای این بتوانند محصول شان را بهتر عرضه کنند، آن را از طرق گوناگونی به فروش می گذارند. این سازندگان، البته رقیبان سختی هم در مراکز داد و ستد دارند که می شود به کود اسید هیومیک خارجی اشاره کرد. این نوع از ز محصول را به شکل اسید هیومیک آمریکایی و اسید هیومیک بلژیکی می توان به دست آورد. خلاصه این که تولیدی های در داخل کشور مشتریان خاص خود را دارند که اغلب کشاورزان کسانی می باشند که فروشنده جزئی این ماده هستند. 

باید گفت، عرضه کود خالص از جانب همین کارخانه ها و سایر فروشگاه های مرتبط با آنان صورت می گیرد. آن ها قیمت کود کامل را هم در اختیار مشتریان خود می گذارند. 

بازار بزرگ انواع کودهای شیمیایی در ایران

بازار بزرگ انواع کودهای شیمیایی در ایرانکودهای شیمیایی انواع مختلفی دارند. آن ها را در ایران زیر نام برندهای متفاوتی می شود به دست آورد. قابل ذکر است که این نوع از محصول نیز به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود که از بازارهای متفاوتی می توان آن را تهیه کرد. چنین مراکزی در سر تا سر کشورمان وجود دارند و عرضه کودهای شیمیایی را انجام می دهند. 

گفتنی است که این نوع از مواد تقویتی، از چند عنصر تشکیل می شوند که همین مسئله باعث می گردد تا خاصیت فراوانی پیدا کنند. در کل، کودهای شیمیایی را می شود به این سه بخش دسته بندی نمود که هر کدام از آن ها برای مناطق خاص، اقلیم ویژه و همچنین خاک های زمین های زراعتی و باغ های مختلفی مورد کاربرد قرار می گیرند: 

  1. کود عناصر پر مصرف 
  2. کود عناصر کم مصرف 
  3. کود کامل 

در گذشته بیشتر از کودهای حیوانی برای باروری زمین ها استفاده می شد؛ ولی رفته رفته دستگاه هایی به وجود آمد که با استفاده از کودهای حیوانی و افزودن مواد عنصرهای دیگر، باعث گردید که کودهایی زیر نام شیمیایی به وجود بیایند. این نوع از کودها در حال حاضر به دلیل بهداشتی بودن و همچنین حاصل خیزی مزارع، به شدت کار برد دارند. 

مشخصات کود مایع اسید هیومیک اصل

مشخصات کود مایع اسید هیومیک اصلکودهای مایع اسید هیومیک اصل را برندهای مختلفی چه در داخلی و چه خارج از کشور می سازند که در این باره به آن موضوع پرداختیم و از چند کشور هم در این خصوص نام بردیم. اما این نوع از کود چه مشخصاتی دارد؟ درباره نوع مایع اسید هیومیک می شود گفت که متشکل از چند نوع اسید دیگر که منشاء گیاهی دارد. در آن از از مواد آلی و عصاره هوموسی که شامل مقداری مشخص ازت، فسفر، پتاسیم و غیره است، استفاده می شود. این نوع از کود مقاوم در برابر ph خاک نیز می باشد. 

از طرف دیگر این نوع از کود را می شود با سایر مواد تقویت کننده دیگر هم مخلوط کرد و مورد استفاده قرار داد. کود اصلی مواد هیومیک دارای رنگی قهوه ای تیره است و این از جمله مشخصات اصلی این محصول به شمار می رود که اگر خواستید آن را تهیه کنید، بهتر است به این موضوع با دید و دقت بالایی توجه داشته باشید. از جانب دیگر، استفاده از این کود هم برای خاک و هم برای محیط زیست، کاملاً بی خطر می باشد و از همه مهمتر این که همواره، خاک را مرطوب نگه می دارد و برای زمین های خشک مفید است. 

در کل، نوع خالص و اصل این محصول را شرکت هایی می سازند که از سابقه خوبی برخوردار هستند و در همین حال، بهترین مواد اولیه را به کار می گیرند. 

لیست قیمت اسید هیومیک در بازار

لیست قیمت اسید هیومیک در بازاردر کنار انواع کود ارگانیک، کودهای شیمیایی مختلفی نیز وجود دارد که می شود به نوع اسید هیومیک آن اشاره کرد. این نوع از ماده به جز این که در ساخت کود مورد استفاده قرار می گیرد، کاربردهای دیگری نیز در صنایع گوناگون دیگر دارد که همین مسئله سبب شده تا از جمله بهترین نوع اسید به شمار رود و خریداران زیادی داشته باشد. 

از جانب دیگر اگر می خواهید که لیست قیمت این گونه از اسید را به دست آورید، بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است در بازار با نرخ های متفاوتی روبرو شوید. این نرخ ها بر اساس یک سری از شاخصه ها تعیین می شوند که به همین دلیل سبب متغیر بودن نرخ آن می شود. در این خصوص می توان در گام نخست، به مرغوب بودن کالا اشاره کرد که هر چه درصد خلوص آن بالاتر باشد، به مراتب گران تر عرضه می گردد. در کنار این موضوع، شرکت سازنده هم نقش اصلی را تعیین نرخ دارد. 

بی تردید آن شمار از مارک های معروف کالای شان را به دلایل کیفیتی، تا اندازه ای ارزش بیشتر دارد. بهر حال، موارد دیگری هم وجود دارد که سبب می شود تا قیمت اسید هیومیک متغیر باشد. این موارد عبارت می باشند از: نوع خرید و فروش، نوع بسته بندی، شیوه عرضه، خارجی و یا داخلی بودن کالا و همین طور مواد مختلف دیگری از این دست.

مزایای کود اسید هیومیک اصل

مزایای کود اسید هیومیک اصلدلایل مختلفی وجود دارد که امروزه بیشتر کشاورزان سعی می کنند تا به دنبال نوع اصل کود اسید هیومیک بگردند. این نوع از محصول دارای مزیت های زیادی است. به چند مورد از این خواص در بالا اشاره کردیم و در این جا نیز به آن خواهیم پرداخت؛ ولی پیش از این، نیاز است که گفته شود این ماده، از نظر شکل، دارای ظواهر گوناگونی است که همین آن را به چند دسته تقسیم بندی نموده و هر کدام از آن ها نیز کاربردهای خاص خود را دارند و در هر زمینی به شکلی مورد استفاده قرار گرفته و کارایی پیدا می کنند. 

در هر صورت، در این جا به چند مزیت اصلی کود اسید هیومیک اشاره می کنیم که شامل این موارد می باشد: 

  • باعث تقویت ریشه های می گردد که سپس خود گیاه رشد خوبی پیدا می نماید. 
  • سبب می گرد تا PH خاک پایین بیاید و عاری از هر گونه مواد آهکی شود. 
  • زمین را به خوبی باروری می سازد و بیشتر در مناطق خشک به کار برده می شود. 
  • جوانه زنی بذر به خوبی صورت می گیرد. 
  • مواد غذایی بهتر به ریشه و گیاه جذب می شوند. 
  • موارد بسیار دیگر 

خرید مستقیم کود اسید هیومیک از کارخانه

خرید مستقیم کود اسید هیومیک از کارخانهبسیاری از کشاورزان، برای این که بتوانند محصولی مرغوب و در همین حال را نرخ پایین را به دست آورند، مستقیماً به خود کارخانه ها مراجعه می کنند. هر کدام از این شرکت ها دارای خط تولید کود شیمیایی هستند. آن ها به اشکال مختلفی محصولات شان را می سازند و سپس به بازار عرضه می دارند و در دسترس مصرف کننده قرار می دهند. 

آن ها همچنین قیمت کود مایع و سایر اسید هیومیک ها را نیز تعیین می نمایند. روی هم رفته، این گونه از تولیدی ها، سعی شان بر این است تا ماده ای را که به فروش می گذارند، از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مصرف کننده با خیالی آسوده آن را مورد کاربرد قرار دهد. یکی از دلایلی که خود شرکت ها نیز مستقیماً وارد بازار شده اند همین موضوع است. آن ها با این کار دست واسطه ها را هم کوتاه کردند که برخی از آن ها با مخلوط کردن مواد دیگر باعث پایین آمدن سطح کیفی کود می شدند و برای کارخانه خوب نبود. 

از طرف دیگر، خرید مستقیم کود اسید هیومیک از نمایندگی های کارخانه ها نیز می شود به دست آورد. آن ها در سر تا سر کشور در حال فعالیت می باشند و خدمات مختلفی را نیز انجام می دهند. آنان فروش کود مایع و فروش اسید هیومیک را در درصد خلوص مختلفی ارائه می کنند. شعب از جمله مراجع فروش خوب و مورد اعتماد می باشند. 

فروش اینترنتی کود اسید هیومیک خارجی

فروش اینترنتی کود اسید هیومیک خارجیواردات کود شیمیایی را به کشورمان، بازرگانان مختلفی هستند که انجام می دهند. آن ها نوع کود اسید هیومیک را نیز از برندهای خارجی گوناگونی تهیه کرده و به مراکز فروش این نوع از محصولات عرضه می دارند. از جانب دیگر، بیشتر کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند، کالای شان را به وسیله وب سایت های اینترنتی می فروشند. 

فروش اینترنتی کود به شکل گسترده ای صورت می گیرد. شما می توانید به عنوان خریدار با وارد شدن به فروشگاه های آنلاین کود اسید هیومیک پودری و اسید هیومیک جامد را به دست آورید که توسط کشورهای خارجی مختلفی ساخته شده است. در هر صورت بهتر است که برای خرید بهترین نوع کود، به وب سایت های معتبر سر بزنید. 

چنین وب سایت هایی محصولات شان را از هر نظر تضمین می کنند و آن را در اسرع وقت نیز در اختیار مشتریان خود در هر جایی از ایران که باشند می رسانند و تحویل می دهند. 

فروشگاه مرکزی انواع کود های کشاورزی

فروشگاه مرکزی انواع کود های کشاورزیدر هر شهری فروشگاه های مرکزی ای را می توان پیدا کرد که در آن انواع کود کشاورزی عرضه می شود. این چنین ارائه دهندگانی کودها را زیر این نام ها برای مشتریان خود می فروشند که آن را به شکل بسته بندی شده و یا فله ای عرضه می دارند: 

  • کود ارگانیک که بیشتر حیوانی است. 
  • کود شیمیایی که انواع مختلفی دارد. 
  • کود مایع 
  • کود گرانولی 
  • و کود پودری 

شما می توانید حتی برای خرید اسید هیومیک نیز به چنین فروشگاه هایی مراجعه کنید و آن را به هر اندازه ای که می خواهید، به دست آورید. 

عرضه کود مایع سوپر هیومیک به بازار

عرضه کود مایع سوپر هیومیک به بازارکود مایع سوپر هومیک کیفت بالاتری از سایر انواع این مدل از ماده دارد. آن را می شود از مراکزی که از اعتبار ویژه ای برخوردار می باشند تهیه کرد. برای این که خیال مان راحت باشد نوع اصل این کود را به دست آوریدیم باید به چند نکته توجه داشته باشیم. 

در درجه اول برند کالا را مشاهده کنیم. سپس به علایم و نشانه های استاندارد توجه نماییم. از همه مهم تر این است که خرید خود را از بهترین فروشندگان انجام داده تا به این ترتیب بتوانیم مایه سوپر هومیک را تهیه کرده و آن را برای باروری سازی زمین، گل های آپارتمانی و غیره کار بگیریم. 

خریدار کود اسید هیومیک قیمت مناسب

خریدار کود اسید هیومیک قیمت مناسبدو موضوع بطور عموم برای همه خریداران مهم است؛ موضوع نخست کیفیت کالا می باشد و مسئله بعدی، قیمت محصول است. 

مشتریان با در نظر داشت این دو به بازار می روند و به دنبال ارائه دهندگانی می گردند تا بتوانند از آن ها کود اسید هیومیک خوب و در با نرخ پایین را به دست آورند. چنین فروشگاه هایی با اندکی جستجوی بیشتر یافت می شوند و می شود از آن ها به هر شکلی که خواسته باشیم کالایی را که نیاز داریم، خریداری کنیم. 

از جمله مراجعی که می شود خرید ارزان را انجام داد، اینترنت است. 

پخش عمده کود های ارگانیک در کشور

پخش عمده کود های ارگانیک در کشورشرکت هایی که در کار ساخت کودهای ارگانیک می باشند، این محصول را نیز به صورت عمده پخش و توزیع می کنند. 

آن ها با استفاده از مواد آلی که پایه اصلی شان مواد زنده و یا سابقاً زنده بوده محصول را تولید می نمایند و می فروشند. اما کودهای ارگانیک چه نوع ماده ای هستند؟ خوب است بدانید که این گونه از عنصر، از فضولایت حیوانی، گیاهان و ارگانیسم های زنده موجود در طبیعت تولید می شود. 

پس برای تهیه چنین کودی، باید به پخش کنندگان اصلی سر بزنیم تا کودی مرغوب را بتوانیم بخریم. 

سفاش عمده و جزئی انواع کود شیمیایی

سفاش عمده و جزئی انواع کود شیمیاییراه های مختلفی را می شود در پیش گرفت که انواع کودهای شیمیایی که را که به مصنوعی نیز مشهور هستند را به دست آورد. 

خوب است در این جا تفکیکی انجام دهیم. برای مثال، کسانی که می خواهند سفارش عمده این گونه از ماده را بدهند، باید به تولید های، گروه های بازرگانی، شعب این شرکت ها و همچنین وب سایت های رسمی شان مراجعه کنند. 

سفارش دهندگان جزئی ولی راه های بیشتری برای سفارش دارند. آن ها در کنار نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین، می توانند به بازار هم سر بزنند که در آن فروشندگان متعددی در کار عرضه انواع کود شیمیایی می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما