قیمت کود مرغی فرآوری شده خالص

قیمت کود مرغی فرآوری شده خالص در حال حاظر در بین منابع توضیع کودهای کشاورزی مانند جهاد کشاورزی، فروشگاه های عرضه این کودها و دیگر مراکز نیز با اختلاف قیمت بسیاری رو به رو می باشد. که در بسیاری از موارد دیده شده که این تفاوت قیمت کود مرغی فرآوری شده تا کیلویی چند ۱۰۰ تومان هم می رسد، که در بسیاری موارد افت کیفیت را نیز به همراه دارد.

قیمت کود

فرآیند تولید کود مرغی فرآوری شده

کودهای مرغی خام، یا فله یا دیگر نمونه های مختلف را ابتدا آزمایش کرده جهت اطلاع از میزان عناصر موجود سپس در کارخانه به وسیله آسیاب پودر شده، و در دستگاه میکسر تمامی ریز مغزی ها نظیر هیومیک اسید، ازت، فسفر، آهن، مس، روی، منگنز، بر، و…. دیگر مواد لازمه به آن افزوده می شود، سپس با دستگاه پلیت، یا پلت ساز به شکل استوانه ای تبدیل می شود سپس به وسیله نوار نقاله به خشک کن حرارتی انتقال می یابد تا تمامی تخم حشرات و تخم علف های هرز و تمامی عوامل بیماری زای آن از بین برود و به کودی کاملا استرلیزه شده همراه با تمامی ریز مغزی ها تبدیل شود.

قیمت کود

ارائه آنالیز پیشنهادی به کارخانه تولید کود

بسیاری از شرکتهای تولید کننده کودهای مرغی فرآوری شده آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشند، از جمله مشتریانی که با تحقیقات بسیار و آزمایشات به عمل آمده در رابطه با خاک مزارع خود آنالیز پیشنهادی دارند. این شرکتها آماده تولید تمامی این آنالیزها هستند و در بسیاری از مواقع با در اختیار داشتن بهترین متخصصین آب و خاک آماده یاری رساندن به این کشاورزان می باشند.

قیمت کود

انواع مختلف کود فرآوری شده

  1. کود مرغی فرآوری شده
  2. کود مرغی غنی شده
  3. کود مرغی اصلاح شده
  4. پلیتی
  5. پلت
  6. فشنگی

قیمت کود

مصارف انواع کود فرآوری شده در کشاورزی ایران

  • برای انواع باغات از جمله، مرکبات، گردو، پسته، زیتون، انگور، سیب، انار و غیره……..
  • ویژه انواع مزارع مانند، سبزیجات، صیفی جات، برنج، گندم، یونجه، هویج، چغندر قند، پیاز، سیب زمینی و امثال آنها

کشاورزی ایران  کشاورزی ایران

قیمت خرید کود درب کارخانه به نسبت بازار

قیمت خرید کود در انواع مختلف آن در بازار با افت و خیز های بسیاری رو به رو بوده است که تمام نششعات آن به صورت مستقیم زارعین را در بر می گیرد. ولی اگر همین درخواست ها به کارخانه ارجاع داده شود تا ۵۰ درصد قیمت ها کاهش می یابد، آن هم به دلیل حذف تمامی دلالان منفعت طلب. در بسیاری موارد دیده شده کودی که درب کارخانه کیلویی ۸۵۰ هزار تومان به فروش می رسد در بازار تا کیلویی ۱۸۰۰ نیز معامله شده.

قیمت کود  قیمت کود

سفارش تناژ بالای کود درب کارخانه

اگر خریداران کودهای فرآوری شده سفارشات خود را در تناژ بالا از درب کارخانه تهیه کنند بدون شک تخفیفات، و آفرهایی از قبیل

  1. مشاوره رایگان با گیاه پزشک در طول دوره
  2. تخفیفات ویژه در تمامی دوره های خرید کود
  3. در صورت نیاز حضور متخصص آب و خاک در زمین زراعی متقاضی
  4. تولید آنالیز پیشنهادی فرد خریدار

قیمت کود

ارتباط با مدیر فروش کارخانه

جهت سفارش برای خرید هرگونه کود مرغی فله، یا فرآوری شده و دیگر نمونه ها می بایست با مدیر فروش مجموعه بزرگ باران کود در اینترنت ارتباط برقرار کرد.

قیمت کود

منبع : باران کود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما