قیمت کود مایع مرغی

قیمت کود مایع مرغی را با توجه به حجم سفارشات مشتری و نوع ترکیبات و مواد اولیه به کار رفته در آن محاسبه میشود. کود مایع مرغی خوب با یک آنالیز جامع و کامل مشخص میشود و در نهایت نتیجه فوق العاده آن روی محصولات قابل مشاهده می باشد. البته قیمت انواع مختلف کود مایع مرغی در بازار با توجه به کشور سازنده آن مشخص می شود.

قیمت کود مایع

میزان مرغوبیت و مقاومت دهی به گیاهان و درختان در مقابل عوامل محیطی هم در قیمت کود مایع مرغی موثر میباشد.

قیمت کود مایع مرغی خارجی در بازار

کود مایع مرغی به دلیل اینکه در نمونه های مختلفی، با آنالیز های کاملا متفاوت، و توسط اغلب کشورها تولید و روانه بازار می شود قیمت آن کاملا متغییر می باشد. برای مثال می توان به کشورهای اسپانیا، و ترکیه در ساخت انواع مختلف کود مرغی مایع اشاره داشت که قیمت فروش کود مایع این کشورها اغلب از 200 هزار تومان شروع شده و تا مرز 400 هزار تومان نیز به فروش می رسد.

قیمت کود مایع

فروش کود مایع مرغی تولید ایران

کود مایع مرغی در کشور ایران در بسیاری از شهرها تولید و در سراسر فروشگاه های کشور عرضه می شود که قیمت آن اختلاف بسیاری با نمونه های خارجی دارد، آن هم به دلیل هزینه های حمل و گمرک می باشد و از بابت نوع آنالیز کاملا مورد تائید گیاه پزشکان است، و دارای مجوز تائیدیه آب و خاک نیز می باشد. قیمت این کود در زمان فروش بین 140 تا 200 هزار تومان در بازار می باشد.

قیمت کود مایع

نمونه خارجی را استفاده کنیم یا ایرانی

بدون شک این سوال برای اغلب کشاورزان و یا باغداران به وجود می آید که از کود مایع مرغی خارجی استفاده کنیم بهتر است، یا از نمونه ایرانی؟ باید به این سوال اینچنین پاسخ داد که کود ساخته شده توسط هر کشوری با توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی همانجا تولید می شود و این موضوع نیز برای ایران هم صدق می کند. و کود تولید شده در ایران با توجه به همین شرایط آب و هوایی آنالیز بندی می شود.

قیمت کود مایع

پس اگر نمونه داخلی را مورد استفاده قرار دهیم بدون شک با درصد بالاتری از جواب دهی رو به رو خواهیم شد. و به طبع در بحث هزینه ها کمک بسیاری برای ما در بر خواهد داشت.

زمان مصرف، و تاثیرات کود مایع

کود مایع مرغی به عنوان یک پک کامل از تمامی عناصر غذایی و ریز مغزی هایی می باشد که هر گیاهی در طول دوره رشد نیاز مبرم به آن دارد، و استفاده به موقع از این کود سبب می شود تا گیاهان در طول دوره کاشت، داشت، و برداشت عناصری مانند ازت، فسفر، هیومیک اسید، مس، منگنز، و…. دیگر منابع غذایی را از این کود دریافت کنند.

زمان مصرف این کود در اغلب گیاهان متغییر می باشد و برای اطمینان بیشتر می بایست با متخصصین مجموعه ارتباط برقرار کرد.

بهترین زمان برای تزریق کود مایع از ابتدای پنجه زنی می باشد و تا بیست رو قبل از برداشت محصول در سه نوبت این کار باید تکرار شود، و در هر نوبت بین 10 تا 15 لیتر برای هر هکتار مورد نیاز می باشد، آن هم با توجه به نوع محصول.

قیمت کود مایع قیمت کود مایع

خرید کود درب کارخانه

با توجه به تمام قیمت هایی که در بالا به آن اشاره شد اگر فرد خریدار قبل از اینکه اقدام به خرید کود کند با کارخانه تولید کننده انواع کود مایع مرغی ارتباط بگیرد می تواند همین کودهای موجود در بازار را با قیمت بین 60 تا 100 هزار تومان خریداری کند که این اختلاف به خاطر مقدار سفارش می باشد، و اگر بتوان خرید را به صورت عمده انجام داد می توان پایین ترین قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت کود مایع

نحوه اطلاع از قیمت ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت ها و سفارش محصول، می توان با ارتباط گرفتن با مشاورین فروش مجموعه بزرگ باران کود در اینترنت این خواسته را عملی کرد.

قیمت کود مایع

منبع : مرغی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما