قیمت کرم خاکی زنده جهت پرورش در خانه

قیمت کرم خاکی زنده جهت پرورش در خانه برای افرادی که ماهیگیری را مداوم انجام می دهند گزینه ی مناسبیست تا هر بار از خرید با حجم زیاد خودداری کنند.
تا کنون همه ی ما کرم های خاکی که در باغچه ها حرکت می کنند دیده ایم. برای ماهیگیران بسیار مهم است که چطور این کرم های خاکی را در تعداد بالا بدست آورند. اندازه ی کرم خاکی یکی از مهم ترین معیارهای خرید هر ماهیگیر است. به یاد داشته باشیم که کسانی که کرم خاکی را از شهرهای دیگر خرید می کنند و چند روزی زمان نیاز دارند تا از آن استفاده کنند بایستی آن را با بستر جهت فعالیت خریداری کنند.
حال درباره ی کرم خاکی با بستر جهت پرورش در خانه صحبت می کنیم.
برای هر کس آشکار است که کرم خاکی همچون سایر موجودات زنده به غذا و محیطی برای فعالیت نیاز دارد. می توان کرم های خاکی خریداری شده را از دو نوع بالغ و کوکون یا تخم خریداری کرد. این روند سبب می شود که دوره های رشدی کرم خاکی در هر خرید وجود داشته باشد.
حال می توان با استفاده از یک ظرف پلاستیکی به اندازه ی کرم های خاکی و مقداری برگ خشک شده تا پوسیده و همچنین خاک برای پرورش اقدام کرد. تنها چیزی که این بستر کم دارد این است که بتوان مقداری رطوبت به آن اضافه کرد تا کرم های خاکی رشد خود را از سر بگیرند.
همواره توجه داشته باشید که کرم های خاکی از انواع مختلف بالغ و نابالغ هستند و بنابراین در هنگام خرید سعی کنید نوع کرم های خاکی را براساس هدف خرید خود تعیین کنید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما