قیمت ویژه پودر کرم خشک

پودر کرم خشک با به صورت ویژه تهیه و اماده عرضه شده است با قیمت مناسب به مشتریان فروخته می شود.
موجودات عجیب فراوانی توسط خالق بزرگ در این دنیا با کاربرد های حیرت انگیز و گاه عجیب وجود دارد که گاه باور ان ها بسیار دشوار است.
از جمله ان ها کرم ها هستند با بیش از 3000 گونه در دنیا که بیشتر ان ها شخم زن ها خوبی هستند و معدودی کاربردی بیشاز حد حفر کردن خاک که به کرم قرمز حلقوی بارانی یا کرم کالیفرنیایی قرمز در سطح جهانی شهره داشته و نام علمی ان ایزنیا فوتیدا.
تعداد زیادی از گونه های کرم خاکی که کار ان سوراخ کردن یا به اصطلاح شخم زمین است در طول سال فقط یک بار تولید مثل می کنند در حالی که نوع قرمز ان هفته یک بار تولید مثل را انجام می دهند که با توجه به طیف کاربردی این گونه این قدرت تولید مثل بالا برای ان نیز یک مزیت محسوب می شود.
به لحاط ترکیبات موثر در سلامتی غنی بوده از این رو به تناسب ان کشور در بخش های مختلف مرتبط به سلامتی از ان استفاده می کنند.
در کشور های اسلامی و غیر اسلامی به دلیل رعایت مسائل مذهبی تنها اختلافی که در کاربرد می توان اشاره داشت در بخش خوراک مواد غذایی است که به صورت کنسروی و یا حالت عادی به عنوان خوراک وعده غذایی نیزاستفاده می شود.
پودر کرم خشک شده که یکی از فراور های کرم است از جمله موادی است که می توانددر بخش های مختلف مثلا در حوزه شیلات،داروسازی، لوازم ارایشی بهداشتی و صنایع شویند ها بکار گرفته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما