قیمت خرید طعمه کرم خاکی برای ماهیگیری

قیمت خرید طعمه کرم خاکی برای ماهیگیری در شهرهای مختلف بسته به مسیر ارسال از مرکز تولید متفاوت است. می توان در کمتر از 48 ساعت بدون جست و جوی زیاد در شهر صاحب کرم های خاکی زنده شد تا یک روز خوب برای ماهیگیری رقم بخورد.
سال های زیادی است که مراکز تولید ورمی کمپوست در حال فعالیت درباره ی خرید و فروش کرم هستند. اما باید توجه داشت که نیاز برخی از خریداران بی پاسخ مانده است.
با وجود افزایش این مراکز جهت تولید و فروش کرم خاکی، بسیاری از مشتریان در شهرها به دنبال خرید کرم های خاکی هستند که بتوانند به عنوان طعمه ی ماهیگیری استفاده کنند.
ماهیگیران می دانند که اگر بخواهند یک روز خوب را برای خود رقم بزنند باید از یک طعمه ی زنده استفاده کنند. کرم خاکی یکی از بهترین گزینه ها برای این کار است.
حال چگونه می توان آن را تهیه کرد؟
اینترنت یکی از بهترین مکان ها برای خرید بدون فوت وقت است. اما آیا هر کسی این فعالیت را انجام می دهد. مراکزی که مراکز تولید مختلف در شهرهای متفاوت دارند زمان ارسال بار کمتری را تلف کرده و بنابراین می توان میزان تنش وارده به کرم خاکی را کاهش داد.
حال بعد از خرید و ارسال بار سوالی که پیش می آید این است که چطور می توان کرم های خاکی را برای مدت زمان بیشتری نگه داری کرد؟
در واقع کرم های خاکی ارسالی که برای ماهیگیری وجود دارد فرم بالغ کرم خاکی بوده و بنابراین تنها در صورت ایجاد شرایط مناسب و خوب نزدیک به ده روز می توان آن ها را زنده نگه داشت. لازم است شرایط رطوبت و تغذیه در این مورد فراهم شود.
در مباحث بعدی درباره ی نحوه ی نگه داری، پرورش و روش های آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

1

  1. بابت خرید کرم خاکی و نحوه ارسالتون به شهرستان و همینطور قیمت این کالا راهنمایی بفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما