قیمت انواع کود هورمونی در ایران

کود های هرمونی زیادی در ایران هستند که سبب رشد سریع گیاهان می شوند که در انواع مختلف در فروشگاه های مخصوص موجود هستند که با مناسب ترین قیمت از این سایت به فروش می رسند.
امروزه علاوه بر کودهای تقویتی بعضی از کودها هم در شرکت هایی تولید و بسته بندی می شوند که کودهای هورمونی نام دارند.
همانطور که از اسمش پیداست از این کودها برای رشد سریع درختان و گیاهان و محصولات استفاده می کنند تا بتوانند تولید خود را سالانه افزایش دهند.
علاوه بر این گاهی درختان و گیاهانی هستند که رشدشان بسیار کم بوده و ریشه و ساقه های نازکی دارند که استفاده از این کود می تواند جلوی این عامل را بگیرد و آن ها تقویت کرده و رشدشان را سریع تر کند.
برای همین کشاورزان و باغداران گاهی از این کودها برای زمین های خود استفاده می کنند که خوشبختان تأثیر بسزایی هم داشته است.
یک نمونه از این کودهای هورمونی بیومکس نام دارد و مخصوص گیاهانی است که از رشدشان از ریشه متوقف یا کم شده است.
استفاده از این کود می تواند ریشه آن ها را بهبود ببخشد و به رشد آن کمک زیادی کند.
علاوه بر این تأثیر زیادی بر روی ساقه ها و رشد آن ها دارد و حتی می تواند برای گیاهانی که اصلا دارای ریشه ای نیستند مناسب باشد و از نو برایشان ریشه زدایی کند.
در حال حاضر این کود هورمونی بسیار قوی و عالی در پاکت های بسته بندی شده ای قرار دارد که بصورت پودری تولید می شوند و کاملا استاندارد شده می باشد و از هیچ گونه عنصر شیمیایی و سمی در آن بکار نرفته که باعث شود به گیاه و درخت آسیب برساند.
شما می توانید از این کود برای رشد بهتر گیاهان خود استفاده کنید و حتی می توانید با کمترین قیمت به صورت عمده ای یا تکی از این سایت سفارش دهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما