فروش کود اسید هیومیک پودری

قیمت کود هیومیک اسید درجه یک، بستگی به مقدار خرید و حجم آن دارد. هر چه حجم کود خریداری شده بیشتر باشد، قیمت این محصول کاهش یافته و فروشنده تخفیف بیشتری به خریدار ارائه می دهد. این محصولات با تاثیرات شگفت انگیزی که بر فرایند رشد گیاه می گذارد، از طریق اینترنتی به فروش می رسد و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این کود به عنوان یکی از تاثیر گذارترین انواع کود در رشد و گسترش انواع محصولات زراعی و باغی شناخته می شود. امروزه از این نوع کود جهت تقویت گیاهان و افزایش میزان باردهی محصولات با اصول مقاوم سازی گیاه و تسهیل فرایند تعریق استفاده می شود. گفتنی است، مصرف کود اسید هیومیک پودری فواید و مزایای بسیار زیادی دارد که کشاورزان و باغداران را به مصرف این محصول ترغیب می نماید.

فروش کود اسید هیومیک پودری

تولید عمده کود های شیمیایی در کشور

تولید عمده کود های شیمیایی در کشورکود ها از جمله مواد مکملی هستند که به خاک کشاورزی افزوده می شوند تا ضمن تقویت خاک موجب حاصلخیزی بیشتر آن و تولید محصول بیشتر شوند. 

به طور کلی کود ها به دو دسته:

  • کود آلی
  • کود شیمیایی

تقسیم می شوند که کود آلی دارای منشاء آلی بوده و از فضولات حیوانی تهیه می شود. اما منشاء کود های شیمیایی، عناصر دیگری هستند که به طور مصنوعی ساخته می شوند. 

تولید کود شیمیایی در کارخانجات صنعتی صورت می گیرد و تعداد چندی از این واحد های صنعتی در نقاط مختلف کشور به امر تولید و توزیع کود می پردازند. مصرف کود های شیمیایی در مقابل کود های آلی باید با دقت بیشتری صورت گیرد. زیرا در صورت استفاده زیاد موجب سوختن گیاه و آسیب زدن به آن می شود.

در این مورد کشاورزان بهتر است با کارشناسان کشاورزی در مورد نحوه و میزان و زمان دقیق مصرف کود اطلاعات لازم را دریافت دارند.

مرکز فروش کود اسید هیومیک

مرکز فروش کود اسید هیومیکاسید هیومیک نوعی کود آلی یا ارگانیک است که دارای مولکول هایی با زنجیره بلند بوده و به رنگ قهوه ای می باشد.
اسید هیومیک با تاثیرات شگفت انگیزی که بر فرایند رشد گیاه دارد، به عنوان تاثیر گذارترین کود های آلی یا ارگانیک به شمار می رود و یکی از کود های سنگین به شمار می رود.

این مواد به دو شکل تولید می شوند که عبارتند از:

  • کود هیومیک اسید پودری
  • کود هیومیک اسید مایع

هر دوی این کود ها در مراکز فروش به میزان دلخواه عرضه می شود. در واحد های فروش، فروشندگان در مورد کیفیت و اصالت مواد اولیه تشکیل دهنده کود اطمینان لازم را به مشتریان و خریداران می دهند. 

بنابراین توصیه می شود از مراکز فروش معتبر که به فروش انواع کود درجه یک می پردازند، خرید صورت گیرد.

لیست قیمت کود اسید هیومیک در بازار

لیست قیمت کود اسید هیومیک در بازاراسید هیومیک اثرات مثبتی بر رشد گیاه داشته و ریشه و قسمت های هوایی گیاه با استفاده از این کود تحریک می شوند. البته تاثیر کود هیومیک بر ریشه گیاه بیشتر بوده و با تاثیر بیشتر بر روی ریشه باعث افزایش باردهی محصول می شود.

این اسید باعث جذب عناصری همچون:

  • نیتروژن
  • پتاسیم
  • کلسیم
  • منیزیم 
  • فسفر

می شود و در واقع میزان جذب این عناصر را افزایش می دهد. قیمت کود اسید هیومیک را می توان با مراجعه به بازار و فروشگاه هایی که به طور اختصاصی به فروش کود می پردازند، استعلام نمود.

البته سایت های آنلاین نیز از مراکزی هستند که قیمت اسید هیومیک را به صورت روزانه در سایت قرار می دهند و از طریق شماره تماس های موجود در سایت امکان خرید عمده و کلی را برای خریدار و متقاضی فراهم می سازند.

پخش کلی اسید هیومیک در سراسر کشور

پخش کلی اسید هیومیک در سراسر کشوریکی از موارد مصرف اسید هیومیک در خاک های خشک و زمین های زراعی بزرگ می باشد. این کود ها در این نوع خاک باعث رشد و فعال کردن میکرو ارگانیسم های موجود در خاک شده و باعث طولانی تر شدن دوران رشد گیاه می شوند. این امر به ویژه برای مناطق کم آب از اهمیت خاصی برخوردار است.

پخش کلی این محصول در سراسر بازار توسط شرکت های تولید کننده کود شیمیایی در بسته بندی های متفاوت صورت می گیرد. استان هایی که دارای مزارع و زمین های کشاورزی زیاد می باشند نیاز بیشتری به این محصول داشته و فعالیت پخش برای این مراکز طولانی تر می باشد. 

پخش کلی کود توسط عمده فروشان بازار صورت می گیرد و فروشگاه های مختلف برای تامین نیاز فروش خود به این مراکز برای خرید مراجعه می کنند. اسید هیومیک مایع و اسید هیومیک پودری دو شکل از این نوع کود می باشد که برای هر منطقه و زمین نوع خاصی از آن باید مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات کود اسید هیومیک اصل

مشخصات کود اسید هیومیک اصلکود اسید هیومیک اصل با کمترین آسیب برای رشد گیاه و همچنین خاک همراه بوده و سازگاری بیشتری با خاک و محیط اطراف آن دارد.

بسیاری از روش های نوین کشت امروزه با ایجاد ارزش افزوده زیاد و صرفه جویی اقتصادی همراه بوده و از این رو استفاده از این نوع کود ها روشی مقرون به صرفه برای تقویت و رشد گیاه محسوب می شود.

افزایش میزان باردهی محصول با اصول مقاوم سازی گیاه و تسهیل فرایند تعریق از جمله مزایای کاربرد اسید هیومیک و سایر کود های مشابه می باشد. 

با مرگ حیوانات و گیاهان بقایای بدن آنها در خاک باقی مانده و پس از تجزیه مورد تغذیه سایر جانداران و میکروارگانیسم های خاک قرار می گیرد. به این ترتیب کود های آلی مانند اسید هیومیک به این شکل تولید می شوند. این کود پس از استخراج از منابع آن توسط شرکت های مختلف برای توزیع بین مراکز مختلف بسته بندی شده و به فروش می رسد. 

در واقع کشت محصولات مختلفی زراعی و باغی با استفاده از کود یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر به شمار می رود. این امر به دلیل این است که خاک های کشاورزی پس از چندین سال کاشت و برداشت ضعیف شده و نیاز به تقویت دارند. از این رو استفاده از مواد آلی و کود های ارگانیک مانند اسید هیومیک سبب تقویت خاک و افزایش میزان بهره وری از آن خواهد شد. این امر سبب خواهد شد تا تولید محصولات کشاورزی با افزایش قابل توجهی همراه بوده و ضمن ایجاد ارزش افزوده زیاد از ضرر و زیان های احتمالی به زمین و محصولات آن نیز بکاهد.

خرید اینترنتی کود اسید هیومیک پودری

خرید اینترنتی کود اسید هیومیک پودریکود اسید هیومیک پودری نوعی محرک زیستی به شمار می رود و برای انواع گیاهانی همچون:

  • چمن، درختان
  • درختچه ها
  • بوته ها
  • باغچه ها و گیاهان آپارتمانی

مفید می باشد. مصرف کود هیومیک به جذب عناصر موجود در خاک کمک زیادی نموده و از آب شویی و به هدر رفتن آن جلوگیری می نماید. استفاده از این نوع کود باعث کاهش مصرف کود های شیمیایی شده و از صرف هزینه های گزاف برای خرید کود های شیمیایی جلوگیری می نماید. بنابراین روشی مقرون به صرفه برای تقویت عناصر خاک و افزایش میزان باروری آن به شمار می رود.

جهت خرید، خرید اینترنتی کود از سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است. در خرید کود اسیدی سایت های مجازی به معرفی انواع کود از قبیل هیومکس مایع امریکایی و همچنین مراحل تولید کود ارگانیک می پردازند.

 اطلاعات موجود در این وب سایت ها می تواند برای متقاضیان خرید کود بسیار مفید واقع شود و اطلاعاتی کلی در این مورد به آنها ارائه نماید. در خرید اینترنتی:

  • سفارش و خرید آنلاین کود
  • اعلام قیمت انواع کود
  • واحد مشاوره و سفارش آنلاین خرید کود غنی شده
  • ارائه اطلاعات فنی و پاسخگوئی به سوالات کاربران در این حوزه
  • معرفی اپلیکیشن های کاربردی 
  • آموزش و نوشته های تازه در این رشته
  • جدول پرسش و پاسخ کاربران سایت
  • آشنایی با مراحل مختلف تولید کود ارگانیک و کود شیمیایی
  • معرفی مراکز خرید کود پودری و نحوه استفاده از آن
  • بارگیری کالا
  • و گزارش ارسال کالا

به خوبی قابل مشاهده است و پس از خرید می توان به رهگیری موارد فوق ز طریق لینک های موجود در سایت پرداخت.

فروشنده کود اسید هیومیک مایع

فروشنده کود اسید هیومیک مایعاسید هیومیک در اثر مرگ جانوران و حیوانات در خاک تولید شده و موجوداتی مانند کرم خاکی، باکتری ها یا قارچ ها بقایای باقی مانده از اجساد این جانوران را تجزیه کرده و عناصر آن را به خاک بازمی گردانند.

پس از گذشت سال ها این مواد تجزیه شده و به ماده ای به نام هوموس که اسید هیومیک یکی از اجزای تشکیل دهنده آنها به شمار می رود تبدیل می شوند. 

ارزش غذایی هوموس برای خاک بسیار زیاد بوده و ارزش تغذیه ای و مواد موجود در این کود ها را افزایش داده و اثر گذاری آنها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
خاک ها بر اثر عوامل طبیعی به مرور زمان فرسوده شده و مواد غذایی خود را از دست می دهند. به همین دلیل استفاده از انواع کود های آلی مانند هیومیک اسید، می تواند به تقویت خاک کمک زیادی نماید.

فروشندگان اسید هیومیک از جمله افرادی هستند که به معرفی مزایا و فواید استفاده از این ترکیبات می پردازند و در ضمن راهنمائی های مفیدی را در مورد نحوه مصرف به متقاضیان خرید ارائه می دهند. 

برخی از فروشندگان حرفه ای پا را از این نیز فراتر نهاده و با بازدید از محل میزان دقیق مصرف کود و زمان آن را نیز تخمین زده و به خریدار و کشاورز این اطلاعات را منتقل می سازند.

صادرات کود های آلی ایرانی

صادرات کود های آلی ایرانیگنبد کاووس در استان گلستان یکی از مراکز اصلی و دارنده خط تولید کود های آلی و صادرات آن به کشور های همسایه نظیر عراق و ترکمنستان می باشد. تولید این کود ها در کارخانجات صنعتی با میزان ظرفیت مشخصی صورت می گیرد که باعث اشتغال زایی بخایش قابل توجهی از افراد بومی این منطقه از کشور نیز شده است. 

صادرات کود های آلی دارای ارزآوری قابل توجهی به داخل کشور همراه بوده و ایران از نظر صادرات کود در جهان دارای مقام بیست و یکم می باشد. صادر کنندگان و تولید کنندگان کود با رعایت و به کار گیری اصول صحیح:

  • بازاریابی
  • بسته بندی
  • استفاده از تکنولوژی روز

توانسته اند به بازار های جهانی و بین المللی راه یافته و محصولات خود را به کشور های دیگر معرفی نمایند. ه این ترتیب تولیدات آنها نه تنها در بازار داخلی بلکه دارای مشتریانی در بازار های جهانی نیز می باشد.

مهمترین مزیت های استفاده کود اسید هیومیک

مهمترین مزیت های استفاده کود اسید هیومیکاسید هیومیک به دو شکل مایع و جامد به بازار عرضه می شود. در طول دوران کشاورزی استفاده از انواع کود ها، روشی معمول برای افزایش میزان باروری خاک بوده است. مزیت های بسیاری برای استفاده از انواع کود مایع ارگانیک و کود جامد مانند اسید هیومیک بیان شده است که بخشی از این مزایا عبارتند از:

  • افزایش جوانه زنی گیاه
  • افزایش رشد ریشه
  • از بین بردن مواد سمی خاک
  • تنظیم پ هاش خاک
  • بهیوده دهنده وضعیت کلی خاک
  • افزایش مواد مغذی خاک
  • مقاوم سازی گیاه در برابر بیماری های مختلف
  • موثر در میزان جذب آهن

کاربرد این محصولات برای هر زمین متفاوت بوده و مهندسین کشاورزی که در این زمینه آموزش های لازم را دیده اند می توانند بهترین مشاور جهت استفاده درست از کود از جهات مختلف محسوب شوند.

این افراد از محل بازدید نموده و پس از آن در مورد:

  • مقدار، شیوه مصرف و همچنین زمان مناسب استفاده از این عناصر

مشاوره های لازم را ارائه می نمایند.

خریدار کود اسید هیومیک پودری

خریدار کود اسید هیومیک پودریکود ها از جمله موادی هستند که ارتباط مستقیم با تولیدات کشاورزی و به طور کلی صنعت کشاورزی دارند. در گذشته بیشتر کود های مورد استفاده را کود های آلی تشکیل می دادند اما امروزه کود های شیمیایی نیز به این مجموعه افزوده شده اند.

به دلیل مضرات کمتری که کود های آلی مانند اسید هیومیک دارند، همچنان به طور گسترده استفاده می شوند. بنابراین صاحبان زمین های کشاورزی و باغی از جمله خریداران اصلی کود به شمار می روند. 

کود های ارگانیک با کمترین آسیب برای رشد گیاه و همچنین خاک همراه بوده و استفاده از آنها به همین دلیل با گذشت زمان با افزایش و رشد مواجه شده است.

برخی از خریداران به دلیل دارا بودن زمین های زراعی زیاد و در سطح وسیع نیاز به خرید عمده این کالا دارند. ضمن این که ممکن است برای محاسبه دقیق میزان کود مورد نیاز، به مشاوره نیز به مهندسین کشاورزی بپردازند. این افراد هر ساله میزان مشخصی از کود را از تولید کننده خریداری کرده و در زمین های خود مورد استفاده قرار می دهند.

بسته بندی هیومیک اسید پودری 1 کیلویی

بسته بندی هیومیک اسید پودری 1 کیلوییتولید کنندگان کود با رعایت نکاتی از قبیل:

  • بازاریابی
  • بسته بندی مناسب
  • استفاده از تکنولوژی روز

توانسته اند در بازار داخلی فروش مناسبی داشته و در رقابت با دیگر تولید کنندگان موفق عمل نمایند. 

یکی از ویژگی های کود اسیدی پودری بسته بندی آن با وزن ها و در کیسه های مختلف می باشد. بسته بندی مناسب عاملی برای نگهداری مناسب از این کود ها خواهد بود. برخی ارقام کود پودری در بسته های 1 کیلویی عرضه می شود و در نهایت در آزمایشگاه کنترل کیفی از جهت ترکیبات موجود و همچنین کیفیت مطلوب مورد آزمایش و آنالیز قرار می گیرند.

با پشت سر گذاشتن مراحل فوق، محصول مورد نظر آماده عرضه به بازار های داخلی و برخی بازار های خارجی می شود. به این ترتیب محصولی به دست مشتری و خریدار می رسد که از کیفیت لازم برخوردار است.

سفارش عمده و جزئی این کود ها عاملی برای تعیین نوع بسته بندی و وزن آن می باشد. فرایند سفارش عمده با سفارش جزئی تفاوت آشکاری داشته و سفارش جزئی مراحل بسیار ساده تری را به خود اختصاص می دهد که چندان زمان بر نیست. اما جهت سفارش عمده نیاز به بررسی بیشتر و مدیریت بهینه و کنترل دقیق دارد.

فروشگاه مرکزی کودهای آلی در ایران

فروشگاه مرکزی کودهای آلی در ایراناستفاده مداوم از خاک در مدت زمان طولانی موجب کاهش کیفیت خاک شده و به همین دلیل استفاده از کود های مختلف مانند کود هیومیک را ضروری می سازد.
کود ها موجب تقویت خاک شده و هوموس از دست رفته خاک را به آن بازمی گردانند. در واقع کود ها فرایند تولید هوموس را سرعت بخشیده و در بازه زمانی بسیار کوتاهتر به این فرایند کمک می کنند.

خاک کشاورزی بدون داشتن مواد غذایی نظیر اسید هیومیک نمی تواند نتیجه مطلوب و بازدهی موثری داشته باشد و در واقع استفاده از آن اجتناب ناپذیر است.

فروشگاه های مرکزی زیادی در شهر های مختلف ایران عرضه کننده کود های آلی نظیر اسید هیومیک می باشند. در ضمن لیست قیمت کود خالص و معرفی مراکز فروش کود مایع از جمله خدمات دیگری است که می توان از این فروشگاه ها دریافت نمود. 

این مراکز تولیدات کارخانجات مختلف را با نام تجاری خاص به فروش می رسانند و آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان نیز به مشتریان می باشند. نمایندگی های فروش نیز از جمله مراکز و فروشگاه هایی به شمار می روند که می توانند ارائه دهنده خدمات مختلف با به کار گیری راه کار های زیر باشند:

  • علاقه و اشتیاق به کار از سوی شرکت های پخش و نمایندگی های آنها
  • توجه به حقوق مشتری و رضایتمندی او به عنوان مهمترین هدف
  • مدیریت زمان با استفاده از کوتاه ترین مسیر و کوتاه ترین موقعیت مکانی 
  • تلاش برای افزایش گستره شبکه پخش و توزیع 
  • کنترل و مدیریت مسیر توزیع از طریق بازرسان
  • نوآوری و خلاقیت در کار برای یافتن راه های جدید جهت پیشبرد بیشتر کار
  • استفاده از نظرات و تجربیات شرکت های موفق پخش و توزیع برتر

نمایندگی های فروش به صورت فروشگاه های مرکزی در سراسر کشور با استفاده از اصول فوق و به کارگیری آنها آماده ارائه خدمات مختلف به متقاضیان این کالا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما