فروش عمده کرم خاکی فریز شده

فروش عمده کرم خاکی فریز شده و بسته بندی شده از این سایت بزرگ امکان پذیر می باشد و شما می توانید برای خرید آن از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.
امروزه علاوه بر استفاده هایی که در بخش کشاورزی و پزشکی از کرم خاکی می شود می توان در بخش های دیگری هم از آن استفاده نمود و مزایای بسیار زیادی هم دارد.
در بعضی امور از کرم خاکی های زنده استفاده می کنند، مانند تولید کمپوست و ماهیگیری.
اما در بعضی مواد کرم خاکی ها بصورت مرده و فریز شده استفاده می شود که نمونه ای از آن را می توان به ماهی هایی اشاره کرد که در آکواریوم ها از آن ها استفاده می کنند و این کرم ها می توانند غذای مقوی و خوبی برای آنها بوده و عمرشان را زیادتر کنند.
یکی دیگر از مواد مصرف کرم خاکی های فریز شده این است که برای میگو هم می تواند تغذیه ی خوب و مناسبی باشد و تقریبا در بیشتر ماهی ها کاربرد دارد.

مصرف کرم خاکی به عنوان مواد اولیه داروسازی، آرایشی و بهداشتی

در کرم خاکی نوعی پروتئین وجود دارد که در دارو سازی از آن برای بعضی از داروها و آمپول ها برای انواع سرطان ها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای شیمی درمانی مفید باشد.
در سالهای قدیم با توجه به تحقیق دانشمندان بر روی این موجود آن را در تولید شامپو و صابون ها استفاده می کردند و امروزه در بسیاری از کرمهای روشن کنند و سفید کننده ها هم کاربرد زیادی دارد.

فروش کرم خاکی
فریز شده با بهترین شرایط از این سایت انجام می شود و شما می توانید برای خرید آن با این سایت در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما