فروش انواع کودهای کلاته با کیفیت

آیا می دانید کودهای کلاته با کیفیت چه نوع کودی هستند و چه مزایایی دارند؟ به نظر شما کودهای معمولی بهتر هستند یا کودهای کلاته؟
هنگاهی که برای خرید کودی به فروشگاهی می روید دقت داشته باشید که روی بعضی کودها اسم کلاته آمده است و این اسم یعنی اینکه این کودها با موادی ترکیب شده اند که نگه دارنده هستند.
یعنی هیچ گونه عواملی نمی تواند بر این کود اثر بگذارد که نتواند کار خود را بر روی گیاه یا درخت انجام دهد و در هر صورت به آن ها کمک می کند که بتوانند تمامی عناصر را جذب خود کنند و رشد و تقویت آن ها سریع تر شود.
کیفیتی که کودهای کلاته دارند شاید کودهای معمولی نداشته باشند و همین امر به مزایای این کود می افزاید و باعث می شود کشاورزان زیادی از آن ها استفاده کنند تا کیفیت محصولاتشان بالا برود.
شاید وقتی به درختی کود معمولی می زنید طی مدت کوتاهی با آبیاری زیاد از بین برود و از خاک گرفته شود اما کودهای کلاته این نقص را ندارند و هر چقدر هم آبیاری درختان زیاد باشد همچنان بر زیر خاک ها می مانند و به جذب بهتر خاک نسبت به مواد معدنی و آلی کمک می کنند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا کودهای کلاته بهتر از کودهای معمولی هستند؟


کلات
یک ماده ای است که در کودها اضافه می شود و همین امر سبب شده که محاسن کودها را زیاد کند که یکی از بهترین مزایای آن این است که به مواد مغذی که در خاک وجود دارد کمک زیادی کرده و باعث می شود حرکت آن سریع تر و بهتر شود.
این نوع کودها به راحتی می توانند در آب بمانند و کاملا حل شوند و تهنشین نمی شوند.
تعداد محصولات را افزایش می دهد و به مرغوب بودن آن کمک بسیاری می کند.
پس وجود عنصر کلات در کودها می تواند خیلی ممفید و موثر باشد و حتی بیشتر از کودهای معمولی بر روی درختان و گیاهانتان تأثیر می گذارد.
امروزه فروش کودهای کلاته به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سایت ها و فروشگاه های مخصوص انجام می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این کودهای درجه یک با این سایت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما