فروش انواع کودهای محلول در آب

امروزه بعضی از شرکت ها کودهایی را تولید و بسته بندی می کنند که محلول در آب می شوند و مزایای زیادی هم دارند. فروش انواع این کودها از فروشگاه پیش رو امکان پذیر است.
با پیشرفت شرکت ها در زمینه ی تولید انواع کودهای کشاورزی رونق اقتصادی رو به افزایش می باشد که خوشبختانه توانسته اند کودهایی را تولید کنند که کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و خواص بسیار زیادی برای کشاورزی و باغداری دارد.
یک نمونه از این کودهای پرکاربردی که مزایای زیادی دارد، کودهایی هستند که قابل حل در آب بوده و می شود به این طریق از آن استفاده نمود.

نمونه ای از کودهای محلول در آب و کاربرد آن ها


تروفرت 20_20_20:
این کود کاربرد زیادی دارد و برای تمامی مراحل رشد یک گیاه مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در مناطقی مصرف می شود که دارای آب و هوای سرد و برفی قرار دارند.
این کود می تواند همه ی عناصری که در خود دارد را به آسانی به خاک و گیاه منتقل کرده و جذب آن کند.

تروفرت 15_5_30:
این کود بیشتر در زراعت و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و مزایای زیادی برای این بخش ها دارد و بیشتر زمانی که از آبیاری قطره ای استفاده می کنند این کود هم در آب حل شده و به گیاه می رسد.

تروفرت 0_0_52:
این کود معمولا بیشتر در آب هایی استفاده می شوند که شور هستند و از هیچ گونه موادی که باعث سنگینی آب شود استفاده نشده است و کاملا طبیعی و کامل می باشد.
علاوه بر این کودها چند نوع دیگر هم وجود دارد که توانایی حل شدن در آب را دارند و از این طریق تأثیر خود را بر روی گیاه، شاخ و برگ ها می گذارند.
اگر می خواهید از این کودها استفاده کنید می توانید از همین سایت برای سفارش آن اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما