فروش آنلاین کود مرغی مایع گالن 20 لیتری

 امروزه یکی از بهترین و طبیعی ترین انواع کود نوع مرغی است که در برندها، مدل ها و اشکال مختلف وارد بازار می شود و دارای مزایای زیادی برای گیاه است. فروش آنلاین کود مایع ۲۰ لیتری باکیفیت بالا در سایت کود در فضای اینترنت انجام می شود و به راحتی می توان با چند کلیک در این سایت ها خرید نمود که در بسته بندی های مختلف بدست مشتریان می رسد. این کود داری مواد غنی و آلی زیادی است که نیاز انواع گیاهان و خاک را به طور کامل تامین خواهد نمود. نوعی از کودهای مرغی مدل مایع آن است که در گالن های ۲۰ لیتری وارد بازار می شود و به دلیل استفاده راحت مورد توجه باغداران و کشاورزان مختلفی قرار گرفته است. قیمت خرید و فروش کود مرغی مایع نیز در بازار بسته به کیفیت و برندهای آن مختلف خواهد بود.

فروش آنلاین کود مرغی مایع گالن 20 لیتری

نحوه تولید کود مرغی مایع

نحوه تولید کود مرغی مایع در کارخانه تولید کود مرغی مایع، کود مرغ های پرورش یافته از نوع گوشتی و تخمگذار جمع آوری شده و به دو صورت طبیعی و یا با دستگاه خشک می شود. سپس کود کاملا خشک شده در مایعاتی که دارای حلالیت بالایی هستند حل می شود و محلول غلیظ بدست آمده کود مایع مرغی می باشد.


تولید کود ارگانیک بسیار سودمند تر از کود شیمیایی است چون بدون ضرر خواهد بود. همچنین اسیدآمینه فراوانی داشته و زمین کشاورزی را در برابر مشکلات محیطی مقاوم می سازد. کود مرغی از اهمیت بالایی برخوردار است چون سرشار از نیتروژن و پتاسیم بوده و ارگانیک می باشد.

کود مرغی به دلیل نیتروژن بسیار بالایی که دارد اگر به صورت خام برای گیاه استفاده شود سبب سوختگی و از بین رفتن گیاه می شود. بنابراین به جهت استفاده مفید از آن باید آن را تبدیل به کمپوست یا کود مایع نمود و از استفاده خام آن پرهیز نمود.

مشخصات کود مرغی مایع ارگانیک

مشخصات کود مرغی مایع ارگانیککود مرغی مایع یکی از بادوام ترین نمونه مواد مغذی گیاهان به شمار می رود که پس از مدت ها نیز کیفیت و کارایی خود را از دست نخواهد داد. این مدل کود در واقع برگرفته از مدفوع یا چلغوز پرندگانی چون خفاش، فک و انواع مدل پرندگان دریایی بوده که دارای فسفر و نیتروژن بسیار بالا بوده و جزو مواد گران قیمت در جهان شناخته می شود.

کود مرغی ترکیبی از ماکرو، ریزمغذی ها و انواع اسید آمینه و اسید هیومیک است. لذا برطرف کننده کمبود عناصر و تنش های فیزیولوژیکی و محیطی بوده و پی اچ خاک را تنظیم می کند و پی اچ ریشه را کاهش می دهد.  لذا باعث افزایش حلالیت عناصر تثبیت شده مانند فسفر را در خاک های آهکی می شود.

از جمله مزیت های کود مایع مرغی:

  • افزایش جذب عناصر غذایی پرمصرف از جمله نیتروژن و فسفر
  • افزایش فعالیت ریشه
  • افزایش مقاومت گیاه به تنش های محیطی
  • بالا رفتن سرعت جوانه زنی
  • بیشتر شدن وزن گیاه دانه دار
  • باعث کلات‌کنندگی عناصر ریزمغذی مانند آهن
  • افزایش سایز و وزن محصول
  • افزایش حرکت آنزیم و هورمون های گیاهی
  • باعث جذب کود شیمیایی و مواد مغذی خاک

مهمترین کاربرد های کود مرغی

مهمترین کاربرد های کود مرغیمهمترین کاربرد کود مرغی استفاده از آن در باغات و مزارع و کشاورزی در تولید انواع محصولات می باشد. مثلا بیشترین مصرف کود مرغی در باغ پسته است و در کشت انواع سبزیجات و صیفی جات و …. از این کود مفید و طبیعی استفاده می شود که فواید بیشماری برای کشت و برداشت محصولات دارد.

استفاده از کود مرغی باعث می شود اولین محصول به خوبی برداشت شود و نصفی از کود نیز پس از برداشت در زمین باقی می ماند و در محصولات بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت بنابراین استفاده از این کود مفید و با صرفه نیز خواهد بود.

امروزه با توجه به مضرات استفاده از کودهای شیمیایی برای خاک و سلامتی انسان و همچنین محیط زیست استفاده از آنها به تنهایی زیان آور بوده و باید به همراه کودهای ارگانیک استفاده شوند در این صورت است که استفاده از کودهای مرغی و دامی رو به افزایش است.

اهمیت استفاده از کود مرغی مایع

اهمیت استفاده از کود مرغی مایع اهمیت استفاده از کود مرغی برای خاک و گیاه بسیار مورد توجه است. مانند:

  • تامین عناصر مورد نیاز گیاه و خاک مانند نیتروژن و فسفر و پتاسیم و … 
  • تشکیل هوموس در خاک که باعث اصلاح خاک و شرایط فیزیکی زمین می شود. همچنین باعث تهویه خاک، افزایش قدرت رویش گیاه و بذر، حفظ رطوبت خاک، افزایش فعالیت میکروارگانیسم خاک می شود.
  • در نتیجه افزایش کیفیت خاک از نظر فیزیکی و شیمیایی را به همراه دارد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود.
  • جلوگیری کننده از فرسایش خاک و فاقد علف هرز و جلوگیری از آلودگی محیط زیست

کود مرغی مایع دارای خواص بیشماری مانند پروتئین حقیقی، پروتئین خام، اسید اوریک، فیبر خام، انرژی قابل هضم در نشخوار کنندگان، خاکستر، کلسیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم، آهن، منگنز، روی، ازت می باشد. این نوع کود به چند نوع دسته بندی می شود. مانند:

  • کود بستر جوجه های گوشتی که دارای پروتئین و انرژی بالاتری است. 
  • کود نیمچه های تخمگذار یا مادر که ارزش آن کمتر از کود جوجه گوشتی است.
  • کود مرغ های تخمگذار یا مادر در روش بستر 
  • کود سیستم قفس این نوع خالص و بدون بستر است ارزش بیشتری دارد و در تغذیه دام نیز استفاده می شود.

لیست قیمت کود مرغی مایع در بازار امروز

لیست قیمت کود مرغی مایع در بازار امروزلیست قیمت کود مرغی مایع در بازار امزوز را می توان به طرق مختلفی بدست آورد. در صورت اطلاع از این لیست قیمت قبل از تهیه آن مشتری بهتر می تواند اقدام به خرید کند. کود مرغی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای خواص و ویژگی های متفاوتی هستند که نرخ هر کدام نیز فرق دارد. 

قیمت این محصول بنا به شرایط مختلف فرق دارد و همچنین نرخ آن تاثیر زیادی در میزان تقاضا دارد و در صورت ارزان بودن آن خریداران زیادی به این سمت رو خواهند آورد. در هر صورت تعیین کننده قیمت خود تولید کننده است که بر اساس کیفیت، هزینه تولید، میزان عرضه و تقاضا نرخ گذاری می کند. هر چه عناصر و مواد غذایی کود بیشتر باشد مسلما قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

امروزه به دلیل نوسانات بازار و ارز قیمت این محصول متغیر بود و خرید عمده و بدون واسطه ی آن ارزانتر و بسیار با صرفه خواهد بود. قیمت کود شیمیایی نیز بسته به نوع و مدلی که دارا می باشد ویژگی و قیمت های مختلفی دارد. برای اطلاع از نرخ بروز این کود بهتر است به سایت های معتبری که هر روز قیمت های خود را بروز می کنند مراجعه نمود.

نمایندگی فروش انواع کود های حیوانی

نمایندگی فروش انواع کود های حیوانینمایندگی فروش کود مایع حیوانی انواع مختلف این محصول را به صورت مستقیم به دست مشتریان می رساند. لذا با پشتیبانی از برند خود و حضور فعال در بازار مشتریان را شناسایی نموده و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی این محصول در وسعت بالایی می پردازد.

نمایندگی کود مرغی با ارتباطی که با تولید کننده دارد پرفروش ترین نوع کود را به تولیدکننده معرفی نموده و به تولید باکیفیت ترین کود نقش مهمی دارد‌. با مراجعه به این مرکز می توان علاوه بر خرید کود از مشاوران آن نیز بهره مند شده و از نوع و قیمت انواع این محصول و طریق مصرف آن نیز می توان اطلاع کسب نمود و در نتیجه بهترین خرید را داشت.

هدف از ایجاد نمایندگی در سراسر کشور رساندن محصول کارخانه دار به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می باشد. لذا این مرکز با ارائه کود حیوانی با کیفیت و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتری را کسب نموده و در بازار نیز اعتبار بدست آورد.


پخش کننده کود مرغی در سراسر کشور

پخش کننده کود مرغی در سراسر کشورپخش کننده کود مرغی در سراسر کشور شرکت هایی هستند که در این عرصه فعالیت دارند و نیاز کشور را به این محصول تامین می کنند. همچنین با بازاریابی اجناس خود از دیگر رقبا پیشی گرفته و برندهای ایرانی و خارجی را در انواع مختلف در نقاط مختلف در دسترس مشتریان قرار می دهند. 

این مراکز انواع کود مرغی مانند: کود مرغی قفسی، کود مرغی گرانول، پلیت شده، خام، مایع، فله، پودری، مرغ مادر، سالتی، تخم گذار، کود مرغی گوشتی، پلت مرغی، غنی شده، فرآوری شده، اصلاح شده را به صورت گسترده در نقاط مختلف کشور توزیع می کنند.

امروزه افزایش دامنه کاربرد کودهای حیوانی و مرغی باعث شده تا مکانیزم های مختلفی توسط مهندسان برای تولید آن بکار گرفته شود. لذا همین باعث بالا رفتن تولید و عرضه و تقاضا شده و فروشندگان زیادی نیز در این عرصه پا خواهد گذاشت و نیاز کشور را رفع خواهند نمود. 

برخی مواقع خود کارخانه تولید کننده کود مرغی پخش کننده این محصول می باشد و با داشتن کانال توزیع محصول خود را بعد از تولید در نقاط مختلف کشور بدست مشتریان می رساند.

نحوه استفاده از کود مرغی مایع

نحوه استفاده از کود مرغی مایعنحوه استفاده از کود غنی شده مرغی مایع و تعیین مقدار مصرف به فاکتورهایی مانند ماده آلی خاک، نوع گیاه مورد کشت، بافت خاک، میزان باران بستگی دارد. مثلا در زمینی که میزان مواد آلی آن کم باشد از این کود بیشتر استفاده می شود. همچنین در خاکی که بافت سبکی دارد نسبت به بافت سنگین بیشتر از کود استفاده می شود.

مناطقی که بارندگی زیاد است از کود استفاده بیشتر می شود. بر اساس نوع گیاه نیز میزان مصرف کود فرق دارد مثلا غلات بیشترین مصرف کود را دارد. بیشتر مواقع کود مرغی در فصل تابستان و زمستان استفاده می شود و هنگام مصرف کود مرغی قبل از کاشت زمین را به صورت کامل شخم می زنند تا همه جای زمین یکسان پخش شود.

میزان مصرف این کود نیز بستگی به مقدار عناصر غذایی موجود در کود و خواص شیمیایی و مخصوصا پی اچ آن دارد. روش کود دهی به دو صورت پخش سطحی چالکود است که در روش چالکود بهتر می توان مواد آلی آن را به نقاط مختلف خاک رساند. کود مایع به آب اضافه شده و موقع آبیاری در مزارع به زمین های کشاورزی داده می شود و باید سعی نمود در فصول زمستان از این کود استفاده نشود چون با آمدن برف و باران مواد آلی آن از بین می رود.

فروشنده کود حیوانی فرآوری شده

فروشنده کود حیوانی فرآوری شدهفروشنده کود حیوانی فرآوری شده نیز در مراکز شهرها وجود دارد که انواع مدل های این محصول را به فروش می رساند. این مراکز فروش کود مرغی را در انواع ایرانی و خارجی مانند کود مرغی ترکیه ای عرضه می کنند که نوع مایع آن در گالن های یک و ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی بدست مشتریان می رسد. 

بازار کود کشاورزی به وفور یافت می شود که هر کدام به صورت متمرکز و پراکنده در سطح شهر وجود دارد و هر کدام به طرق مختلفی این محصول را عرضه می کنند. خرید از مراکزی که به صورت متمرکز ارائه دهنده بوده و بورس انواع این کود حیوانی می باشد و چند فروشگاه در یک زمینه مشغول به فعالیت هستند به دلیل عرضه بالا کود حیوانی را با کمترین نرخ عرضه می کند.

فروشندگان معتبر کود حیوانی با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری و توجه مستمر به اصول اخلاقی بهتر می تواند به فروش گسترده‌ای دست پیدا کند. به صورت آنلاین نیز می توان از این فروشندگان خرید کرد که فروش اینترنتی کود نیز در هر زمان و مکانی انجام می شود که با صرفه و راحت تر نیز خواهد بود. 

توزیع کود مرغی ارگانیک در کشور

توزیع کود مرغی ارگانیک در کشورتوزیع کود مرغی ارگانیک در کشور توسط فعالان عرصه تجاری و اقتصادی صورت می گیرد که این محصول را عمده با قیمت کمتر از تولیدکننده خریداری نموده و با بالاترین قیمت روز در بازار به فروش رسانده و بدین صورت نیز کسب سود می نمایند.

توزیع کننده کود مرغی ارگانیک با جلب اعتماد مشتری و بررسی و شناخت صحیح بازار و سلیقه مشتری این محصول را به صورت عمده در سراسر کشور توزیع می کند و با عملکرد درست در این زمینه می تواند جایگاه خود را در بازار حفظ نماید و پاسخگوی سلیقه مشتری باشد. 

این مرکز معتبر کود مرغی را به صورت عمده و خرده در برندهای متنوع به دو روش سنتی و اینترنتی به فروش می رساند. لذا مشتری می توان جهت خرید عمده در صورت در دسترس نبودن به خود مرکز به سایت فروش آنها مراجعه نموده و با چند کلیک آن را خریداری و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرد.

برخی از توزیع کنندگان به صورت حق‌العمل کار در این عرصه فعالیت دارند و کود مرغی را برای تولید کننده به فروش رسانده و در بخشی از سود آن سهیم می شود. 

صادرات بهترین کود های حیوانی در ایران

صادرات بهترین کود های حیوانی در ایرانصادرات بهترین کود های حیوانی در ایران توسط تجاری که در این عرصه مشغول صورت می گیرد. این صادر کنندگان انواع کود کشاورزی حیوانی را به دیگر کشورهای همسایه و حوضه خلیج فارس با بدون واسطه از طریق دریا و یا زمینی عرضه می کنند.

صادرات کود مرغی به کشورهای عراق، سوریه، ترکیه، ترکمنستان، افغانستان، امارات، مالزی و…  می باشد که بهترین کیفیت ها و برندها وارد این کشورهای خریدار می شود. صادرات این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است چون علاوه بر ارزآوری برای کشور باعث رونق اقتصادی بوده و جایگاه کشور را در بازارهای بین‌المللی حفظ می نماید.

کود مرغی مایع به دلیل مزایا و اهمیتی که دارد نظر بازارهای جهانی را به خود جلب نموده و ایران با صادرات آن توانسته عملکرد خوبی را در این زمینه داشته باشد و در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. صادرات این محصول نیز طبق قوانین گمرکی و بین المللی است و نرخ صادراتی آن نیز بسته به نرخ دلار و ارز مختلف می باشد.

پیشرفت و شکوفایی یک کشور زمانی به اوج خود می رسد که بتواند در صادرات درست عمل نماید. ایران علاوه بر صادرات کود حیوانی را نیز از دیگر کشورها وارد می کند و در بازار دو نوع کود ایرانی و خارجی را می توان انتخاب نمود.

خریدار انواع کود مرغی فله گوشتی

خریدار انواع کود مرغی فله گوشتیخریدار انواع کود مرغی فله گوشتی برای خریدی رضایتمند باید از نوع این محصول و قیمت ها و برندهای آن اطلاع کافی داشته باشد و حتی از طریق مصرف آن نیز آگاه باشد. همچنین جهت خرید عمده نیز بهتر است آن را از مراکزی خریداری کند که این کود را بدون واسطه و مستقیم تهیه نماید.

خریداران این محصول دو قشر متفاوت هستند که هر کدام آن را به صورت عمده و خرده تهیه می کنند. قشر اول مصرف کنندگان کود مرغی هستند که این محصول را خرده تهیه نموده و در مزارع خود آن را به کار می گیرند. قشر دوم نیز فروشندگان و واسطه هایی هستند که در کار خرید و فروش کود مرغی پلیتی و … و  یا کود مرغی فله ای و بسته ای می باشند.

قبل از خرید نیز باید بودجه مورد نظر مشخص شده و با مقایسه قیمت ها نیز از بهترین نوع و معتبرترین برند خریداری نمود. همچنین قبل از خرید باید بتوان متناسب با کاربرد کود، نوع کود و نوع محصول را مشخص و درست و بجا خرید کرد.

کود مرغی گوشتی نیز بهترین نوع از کود مرغی است چون دارای خواص و مزیت و عناصر بیشتری بوده و طرفداران زیادی دارد و از بازار داغی نیز برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما