عرضه و فروش انواع خاک کمپوست سبک

انواع خاک کمپوست سبک که یکی از بهترین کمپوست ها برای گل ها و گیاهان می باشد از این سایت به فروش می رسد. فروشگاه پیش رو بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای مشتریانش عرضه می کند.
امروزه بیشتر گلهای تزیینی و آپارتمانی به خاک سبک و نرمی نیاز دارند تا بتوانند رشد بهتری داشته و تقویت شوند، چون اگر از خاک های سنگین استفاده کنند امکان دارد ریشه ی گیاه سوزانده شود و گل رشد خود را از دست دهد و زرد شود.
پس لازم است حتما به این نکته توجه داشته باشید و برای خریداری خاک به سبک بودن آن توجه کنید.
یکی از بهترین خاک ها که بسیار سبک و کاربرد زیادی دارد، خاک کمپوست است که تولید شده از انواع برگ خشک شده گیاهان و فضولات ریخته شده در طبیعت مثل پسمانده های میوه و چیزهای دیگر.
این خاک کمپوست علاوه بر سبک بودن آن مواد معدنی و آلی در آن وجود دارد و می تواند به ریشه ی گلها کمک زیادی کند و غذای مورد نیاز آن را تأمین سازد.
کمپوست های آماده در دو نوع هستند که مورد استفاده زیادی قرار می گیرند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و می توانند تأثیر بسزایی بر روی گل و گیاهان داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع کمپوست ها


کمپوست های سرد
: این نوع یکی از بهترین کمپوست هاست که با استفاده از مواد مورد نیازی که برای یک کمپوست لازم است که در طبیعت وجود دارد در یک مکانی جمع شده و طی 10 ماه به کمپوست سرد تبدیل می شود که دارای مواد آلی است و کاملا تجزیه شده می باشد و نقش اصلی در این کمپوست را طبیعت اجرا می کند.

کمپوست های گرم
: کمپوست های گرم در مدت کمتری تولید و آماده می شوند و ان هم به روش صنعتی با استفاده از دستگاه های مخصوص و تقریبا در طی دو هفته این کمپوست آماده مصرف می شود و کاربرد بسیاری هم دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما