شرکت تولید کود مرغ پلیت

کود مرغ پلیت یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک می باشد. این کود ها برای تقویت انواع خاک مناسب می باشند. سرشار ار املاح و مواد معدنی مورد نیاز جهت رشد گیاه می باشند. باعث افزایش بهره وری از خاک شده و رشد گیاهان را افزایش می دهند. این محصول فوق العاده ضروری و لازم برای زمین های تحت کشت می باشد.

بیشتر بخوانید: انواع کود پلیت مرغی غنی شده با بهترین قیمت

شرکت تولید کود مرغ پلیت

آشنایی با خواص کود مرغ پلیت

آشنایی با خواص کود مرغ پلیت

بیشتر بخوانید: قیمت روز کود مرغی پلیتی شده در ایران

کود مرغی دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد. این کود ها شامل تمامی عناصر مورد نیاز خاک از جمله کربن، نیتروژن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم و بسیاری املاح دیگر می باشند.

این کود ها دارای انواع پروتئین برای رشد گیاه نیز می باشند. برای خلک های فقیر مناسب ترین انتخاب هستند، زیرا به سرعت جذب خاک می شوند و ساختاری یکپارچه را به وجود می آورند.

این نوع کود کاملا طبیعی می باشد و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن وجود نخواهد داشت. در صورت قرار گرفتن در معرض جریان آب در زمین های کشاورزی با خاک مخلوط شده و تمامی املاح و عناصر آنها آزاد خواهد شد.

خواص کود مرغ پلیت بسیار گسترده می باشد. این کود ها رشد محصولات را افزایش داده و میزان بازدهی زمین را در طول سال بالا می برند. باعث افزایش چندین برابری محصولات می باشند.

در خاک هایی که با کود مرغی ترکیب می گردند، مقاومت گیاهان در برابر انواع میکروب ها، قارچ ها و باکتری ها افزایش می یابد. زیرا گیاهان قوی شده و دچار آفت زدگی و کرم خوردگی نخواهند شد.

فروش و عرضه کود مرغ پلیت

فروش و عرضه کود مرغ پلیت امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دانش تهیه این نوع کود پر خاصیت و طبیعی به صورت کاملا مکانیزه صورت می گیرد. این محصول با کیفیت و درجه یک با درصد خلوص بالا توسط شرکت های تولیدی در سراسر کشور توزیع می گردد.

در سراسر کشور فروشگاه های پخش انواع کود در حال فعالیت می باشند. می توان این کالا را با مناسب ترین قیمت از این مراکز معتبر تهیه نمود.

خرید مسقیم و بدون واسطه از کارخاته سازنده نیز امکان پذیر می باشد. می توان به صورت عمده و در حجم زیاد این محصول را با استاندارد ترین بسته بندی تهیه نمود و از تخفیف های بسیار خوبی بهره مند گردید.

این کود ها از فروش بسیار بالایی در بازار داخلی برخوردار می باشند. سفارش و خرید به صورت آنلاین نیز جهت خریداران در دسترس قرار داده شده است. می توانید با خرید آسان در هزینه های جانبی خود نیز صرفه جویی کنید.

این محصول در کارخانه توسط متخصصین خبره ساخته می گردد. قبل از عرضه شدن توسط کارشناسان آزمایشگاه تست و از نظر مرغوبیت کنترل می گردد. دارای تمامی تاییدیه ها می باشد.

3

  1. سلام من از فروشگاه چند کیسه پلیت مرغی خریداری کردم قیمتش خیلی بالا بود. قیمتی که شما میدین خیلی مناسبه خواستم بدونم این کود شما خالص مرغی هستش؟

  2. کود پلیت که از شما تهیه کردم خالص مرغ بود و کیفیت و رشد درختان من را چندبرابر کرده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما