راه اندازی خط تولید کود ارگانیک مرغی

خط تولید کود مرغی به منظور رفع نیاز کشاورزان به انواع کود ارگانیک در واحد های بزرگ راه اندازی شده است. کود مرغی به عنوان یک محصول ارگانیک می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کود های شیمیایی در صنعت کشاورزی باشد.

 راه اندازی خط تولید کود ارگانیک مرغی

فروش عمده کود مرغی مایع از کارخانه

فروش عمده کود مرغی مایع از کارخانه

فروش عمده کود مرغی مایع بیومیکس در بازار سبب شده است که کشاورزان بتوانند این محصول را در جهت رفع نیاز خود به صورت عمده تعیین نمایند. در ایران کارخانه های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع بسته های کود مرغ در حال فعالیت هستند. خشک کردن و فشردن کود مرغی در این واحد های تولیدی به کمک دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

محصولات تولید شده در این واحد ها برای فروش وارد بازار های ایران و خارج می شود. کود مرغی در واقع یک محصول فشرده شده از فضولات حیوانات مختلف و پرندگان مختلف است. این محصول تولید شده دارای علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضا است و می‌تواند در زمان مناسب مورد استفاده واقع شود. در واحد های تولیدی برای پلیت کردن انواع کود مرغ تولید شده از دستگاه های مکانیزه مدرن استفاده می شود.

کشاورزان در زمینه استفاده از کود مرغی بسیار کنجکاو هستند زیرا این محصول روی رشد محصولات آن ها تاثیر بسزایی داشته است و توانسته به عنوان جایگزینی مناسب برای کود های شیمیایی از خود عملکرد نشان دهد.

توزیع کود مرغی ارگانیگ خالص

توزیع کود مرغی ارگانیگ خالص

توزیع کود مرغ مایع از آنجا که تولید این محصول در نمونه های مختلفی انجام می‌شود، واحد های پخش زیادی نیز در صدد فروش آن برآمدند که می تواند بهترین نمونه های تهیه شده  از این محصول را در بین مشتریان پخش نماین.

کود مرغی در گروه با ارزش ترین کود های حیوانی دسته بندی می شود و نسبت به کود های دامی دارای ازت بیشتری است. یکی از مهم ترین مشخصه کود مرغی نسبت به کود دامی مقدار زیاد ازت و پتاسیم آن است که منجر به تغذیه بهتر درخت و گیاهان از خاک می‌شود. ازت موجود در کود مرغ تولید شده، نسبت به دیگر کود ها  زودتر وارد گیاه شده و می‌تواند از این لحاظ به رشد گیاه کمک بیشتری نمایند.

کود مرغ در بازار دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن ها برای مصارف خاصی در کشاورزی مورد استفاده واقع می شوند. انواع کود مرغ شامل موارد زیر می شود:

  • کود مرغی فرآوری شده
  • کود مرغی پلیت شده
  • کود مرغی غنی شده
  • کود مرغ اصلاح شده
  • کود مرغی خام
  • کود مرغ ارگانیک
  • کود مرغ فله
  • کود مرغی پودری
  • کود مرغ گوشتی
  • کود مرغ مادر
  • کود مرغی پلیتی غنی شده

تفاوت قیمت کود مرغی پلیتی ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت کود مرغی پلیتی ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت کود مرغ پلیتی ایرانی و خارجی در نحوه تولید این محصولات دیده می شود. همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم کود مرغی دارای انواع مختلفی است که هرکدام از آن ها در نحوه تولید با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت این محصولات بسته به عواملی همانند نوع کود، میزان رطوبت،  نوع بسته بندی کود، نوع برند تولید کننده کود، درصد خلوص و …. متفاوت است.

 مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش انواع کود مرغی، نرخ‌ های این محصولات را در برند های متفاوت دریافت کنند. دریافت لیست قیمت برای مشتریان شرایط  را آسان تر می کند زیرا می توانند نسبت به خریدکود پلیت مرغی مطمئن تصمیم گیری درست انجام دهند.

یکی از پرمصرف ترین کود های مرغ  که در حال حاضر در صنعت کشاورزی ایران مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کود پلیت شده است.

این نوع کود در واحد های تولیدی به صورت استریل شده وارد بازار می شود و هیچ گونه آفت یا بیماری را نمی تواند انتقال دهد. استفاده از این کود با برند های معتبر می تواند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. فروش این کود در بسته بندی های ۲۵ کیلویی انجام می شود.

وجود هیومیک اسید در کود مرغی مایع

وجود هیومیک اسید در کود مرغی مایع

کود مرغ هم به صورت پودری و هم به صورت مایع تولید می شود. در تولید کود مرغی مایع از هیومیک اسید استفاده می شود. از این رو کود مرغی برای سبزیجات به صورت مایع مناسب تر است.

پخش کود مرغی بوکان و دیگر نمونه‌ های این محصول از طریق فروشگاه اینترنتی کود مرغی انجام می شود در این فروشگاه انواع کود مرغی مایع تولید شده در برند های ایرانی و همچنین کود مرغی مایع ترکیه ای به مشتریان ارائه داده می شود.

انواع کود مرغی موجود در بازار

 انواع کود مرغی موجود در بازارتنوع عرضه کود مرغ در بازار بسیار زیاد است و این محصولات بر اساس نوع تغذیه مرغ و جوجه و همچنین بر اساس نوع مکان پرورش دهنده این پرندگان متفاوت است. در ادامه مطلب انواع کود مرغی را که  از نوع تغذیه با یکدیگر متفاوت هستند را نام‌آور خواهیم کرد:

  • کود مرغ جوجه گوشتی
  • کود مرغ تخم گذار
  • کود مرغ قفسی
  • کود مرغ مادر

 مراکز زیادی در نقاط مختلف ایران وجود دارند که می‌توان با پیدا کردن آن ها خرید کود پلیت مرغی را انجام دهید.

راه اندازی خط تولید کود مرغی چه میزان هزینه لازم دارد؟

راه اندازی خط تولید کود مرغی چه میزان هزینه لازم دارد؟ راه اندازی خط تولید کود مرغی چه میزان هزینه لازم دارد؟ این سوال برخی از فعالان اقتصادی  است که قصد دارند در زمینه تولید این محصولات وارد عرصه شوند.  خط تولید کود مرغی بسته به پارامتر های متفاوتی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. به عنوان مثال خط تولید کود مرغی پلیت شده با خط تولید کود مرغ اصلاح شده تفاوت های چشم گیر با یکدیگر دارند.  با تفسیر همین موضوع فعالانی که قصد دارند در این حوزه تجاری وارد شوند باید در مرحله اول تصمیم خود را بگیرند که به تولید کدام محصول از این فرآورده می‌خواهند مشغول شوند و نسبت به آن هزینه‌های لازم را سنجیده و میزان سوددهی خود را حساب کنند.

ارزش کود در کشاورزی

ارزش کود در کشاورزیارزش استفاده از کود های مختلف در کشاورزی دارای اهمیت بسیار زیاد است. در این صنعت از انواع کود های حیوانی و کودهای ارگانیک و طبیعی در کنار کود های شیمیایی استفاده می شود .

کود به منظور تغذیه بهتر خاک مورد استفاده واقع می شود. در صنعت کشاورزی ایران نمونه های مختلفی از انواع کودهای شیمیایی و کود های حیوانی مورد استفاده واقع می شوند که برحسب همین نتایج محصولات تولید شده در مناطق مختلف دارای کیفیت بسیار عالی میباشد.

پخش کود شیمیایی اوره و همچنین پخش انواع کود مرغ مایع و پودری از طریق سایت های اینترنتی امروزه توانسته نیاز مشتریان مختلف را برآورده نماید. مشتریان این محصولات که معمولاً کشاورزان فعال در نقاط مختلف ایران هستند می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی نسبت به خرید بهترین نمونه های این محصول اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما