خرید اینترنتی کود پلت مرغی غنی شده

خرید اینترنتی کود پلت مرغی غنی شده باعث می شود تا افراد مختلف به راحتی بتوانند این محصول را تهیه کنند. به این محصول کود غنی شده مرغی می گویند چون از هر گونه ناخالصی و میکروب به دور می باشد و تمام سموم آن ها گرفته شده است به همین دلیل اهمیت استفاده از آن بسیار زیاد و مهم می باشد. کود مرغی بر اساس نوع تغذیه، پوشش بستر، روش جمع آوری آن متفاوت می باشد.

خرید اینترنتی کود پلت مرغی غنی شده

قیمت مناسب کود حیوانی نسبت به کود شیمیایی

قیمت مناسب کود حیوانی نسبت به کود شیمیاییقیمت مناسب کود حیوانی نسبت به کود شیمیایی باعث شده تا بیشتر کشاورزان و باغداران از این محصول استفاده کنند. این نمونه با ارزش ترین کود های حیوانی شناخته می شود چون می تواند تمام ویتامین های مورد نیاز گیاهان و در ختان را تامین کند. این کود به صورت های مختلفی در بازار یافت می شود.

اهمیت کود مرغی حیوانی

اهمیت کود مرغی حیوانیاهمیت کود مرغی حیوانی نسبت به دیگر کودها  بیشتر به دلیل وجود ازت و پتاسیم می باشد که باعث می شود گیاه رشد خوبی داشته باشد. ازت موجود در این کود بیشتر از سایر کودها مانند گوسفندی و اسبی جذب گیاه و درخت می شود و علت این امر به خاطر غنی بودن کود مرغی از اسید اوریک می باشد. این محصول دارای عناصر مختلفی مانند ازت، فسفر، پتاسیم، منیزیم، گوگرد و…. است. کشاورزان و باغداران عزیز کشورمان از بین انواع کودهای حیوانی از این محصول استفاده می کنند. این محصول علاوه بر جنبه تغذیه ایی که دارد به اصلاح خاک کمک می کند. علاوه بر این باعث بالا رفتن ظرفیت تبادل کاتیونی خاک می شود.

استفاده از کودهای حیوانی طبیعی الخصوص کود مرغی از دیر باز مورد توجه کشاورزان بوده است. با توجه به این که انواع کودهای شیمیایی برای سلامتی انسان ها و خاک مضرر می باشد باعث شده بیشتر کشاورزان و باغداران رو به استفاده از انواع کودهای حیوانی من جمله کود مرغی بیاورند.

کود مرغی مایع با روش های خاص و پیشرفته و از بهترین و غنی ترین کودهای مرغی تهیه می شود این محصول به صورت صد در صد ارگانیک می باشد و فاقد هر گونه مواد مضرر می باشد. در هنگام تهیه این کود دقت فراوانی شده تا علاوه بر حفظ مواد طبیعی و مفید آن بتوانند کودی مناسب تر و غنی تر از کود های مرغی معمولی تولید کنند. از انواع کودها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • کود مرغی خام: انواع کودهای حیوانی من جمله کودهای مرغی چون قیمت مناسبی دارد و سرشار از مواد مغذی می باشد مورد توجه قرار گرفته است. دلیل اهمیت این کود به خاطر وجود مدفوع و ادرار حیوان می باشد. این محصول از فضولات مرغ های گوشتی که پرورش داده می شوند بدست می آید. علاوه بر این از مرغ مادر و تخم گذار که در قفس پرورش داده می شوند هم فرآوری می شوند. ارزش این کود به نوع تغذیه ای مرغ بستگی دارد. ۹۰ در صد این محصول در کشاورزی استفاده می شود و ۱۰ در صد دیگر این کود برای خوراک ماهی‌، تغذیه دام و تولید برق استفاده می شود.
  • کود مرغی غنی شده: این کود چون دارای مواد مغذی فراوانی می باشد به خاطر همین کاملا آن را غنی می کنند تا میکروب های موجود در آن را از بین ببرند.
  • کود مرغی پلیت شده : با استفاده از دستگاه های پلیت شده این کود ها فشرده می شوند تا میکروب ها و سموم آن کاملا گرفته شوند.
  • کود مرغی مایع: کود مرغی در آب قابلیت انحلال پذیری را ندارد و باید به صورت چالکود و شخم زنی استفاده شود.
  • کود مرغ گرانوله : این کود هیچ تفاوتی با کود پلتی ندارد و تنها از نظر شکل ظاهری با آن فرق می کند.

کود مرغی در تمام دنیا فرآوری و استفاده می شود اما متاسفانه در ایران میزان زیادی از این محصول ارزشمند از بین می رود و جمع آوری اصولی آن انجام نمی شود. این محصول در ایران بیشتر برای درختان پسته در رفسنجان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در شهرهای بم و کرمان که به خاطر بارش های کم خاک دچار خشکی شده است از این محصول استفاده می شود تا بتوانند خاک را غنی کنند.

سایت خرید کود مرغی با کیفیت

سایت خرید کود مرغی با کیفیت سایت خرید کود مرغی با کیفیت باید قادر باشد مرغوب ترین محصول را عرضه کند. انواع کود مرغی شامل گزینه های زیر می شود:

  • کود مرغی گوشتی: این کود به کود مرغی سالنی معروف می باشد و از فضولات جوجه هایی که پرورش می یابند تهیه می شود.
  • کود مرغ قفسی: به این نمونه کود مرغ مادر یا تخم گذار هم گفته می شود که از قفس مرغ های تخم گذار بدست می آید. این دو نمونه هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر دو جایگاه خوبی در کشاورزی و باغبانی دارند.

میزان مصرف این کود در کشاورزی باید به اندازه مناسب باشد چون استفاده بیش از حد باعث سوختن گیاه می شود و اگر کمتر از حد هم استفاده شود تاثیری روی گیاه و درخت ندارد بنابرین باید به حد متناسبی از این محصول استفاده شود. بهترین زمان مصرف برای این کود فصل پاییز می باشد.

پرفروش ترین کود پلت مرغی در ایران

پرفروش ترین کود پلت مرغی در ایرانبرای اطلاع از پر فروش ترین کود پلت مرغی در ایران باید به فروشندگان این محصول مراجعه کنیم. از مزیت های استفاده از کود مرغی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • عناصر غذایی فسفر و نیتروژن با استفاه از این کود سریع جذب خاک می شود.
  • جوانه زنی سریع انجام می شود.
  • توانایی مقاومت گیاه نسبت به تنش های محیطی افزایش می یابد.
  • باعث افزایش ترشح آنزیم و هورمون های گیاهی می شود.
  • فعالیت میکرو ارگانیسم خاک را افزایش می دهد.
  • اگر این کود با کود شیمیایی به طور همزمان با هم استفاده شوند باعث می شود کود شیمیایی سریع جذب خاک شود.
  • این کود با محیط زیست سازگار می باشد.

ارزان ترین کود مرغی مایع و گرانوله

ارزان ترین کود مرغی مایع و گرانولهبرای خرید ارزان ترین کود مرغی مایع و گرانوله باید به فروشندگانی که محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند مراجعه کرد. کود مایع مرغی دارای مواد مغذی مانند اسید آمینه، اسید فولویک و ترکیبات مفید می باشد که سبب شده رشد گیاه افزایش یابد. این محصول به عنوان یک مکمل قوی برای گیاه محسوب می شود و به رشد و نمو آن کمک می کند.

خط تولید کود مایع مرغی در کارخانه های مختلفی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود. پلیت مرغی برای پسته بسیار مهم و حیاتی می باشد و به رشد درخت این میوه کمک شایانی می کند.

صادرات کود مرغی فرآوری شده به کشور های همسایه

صادرات کود مرغی فرآوری شده به کشور های همسایه

صادرات کود مرغی فرآوری شده به کشورهای همسایه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می شود. اگر شما به مراکز فروش این محصول مراجعه کنید می توانید کود مرغی پلیتی غنی شده و کود مرغی پلنت استار را با مرغوبیت و قیمت منحصر به فردی تهیه کنید.

فروشگاه های کود مرغی در تهران

فروشگاه های کود مرغی در تهران فروشگاه های کود مرغی در تهران سعی کرده اند با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان بگذارند. عرضه بهترین کود پلیت مرغی توسط فروشندگان مختلفی انجام می شود و شما با مراجعه به آن ها می توانید کود مرغی پلیت شده 25 کیلوی را خریداری کنید. پخش کود مرغی از مرغداری ها با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما