خرید ارزان ترین کود هیومیک اسید مایع یک لیتری

خرید ارزان ترین کود برای اکثر کشاورزان کار سختی است. اگر به دنبال راهکاری برای مقرون به صرفه کردن خرید خود هستید مطالعه این مقاله را که درباره کود هیومیک اسید مایع یک لیتری می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم. کود های شیمیایی اساسا به این دلیل در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند که خاک اراضی را تقویت کنند و در نتیجه حاصل خیزی زمین را به چند برابر ارتقا دهند. از جمله کود هایی که در زمین های کشاورزی استفاده می شود کود هیومیک اسید مایع یک لیتری است.

خرید ارزان ترین کود

ترکیبات کود هیومیک اسید مایع

کود هیومیک اسید مایع دارای ترکیبات مختلفی است که در ذیل به برخی از آن ها می پردازیم:

  • نیتروژن کل 2%
  • پتاسیم محلول 4%
  • فولویک اسید 2%
  • هیومیک اسید 14%

خرید ارزان ترین کود

خرید ارزان ترین کود

امروزه خرید ارزان ترین کود به یکی از اولویت های مهم کشاورزان تبدیل شده است به طوری که قبل از کشت هر محصول به دنبال خرید کود شیمیایی هستند. در این میان کود شیمیایی هیومیک اسید از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که در سایز های مختلفی هم روانه بازار می شود که یکی از پر فروش ترین آنها کود شیمیایی هیومیک اسید یک لیتری است. این تقویت کننده شیمیایی را می توان به صورت اینترنتی هم خریداری کرد.

عوامل موثر در قیمت گزاری کود

امروزه اکثر مردم برای زمین های کشاورزی خود از کود هایی استفاده می کنند که اولا از قیمت بسیار مناسبی بر خوردار باشد. خرید ارزان ترین کود در بازار به عواملی بستگی دارد که در اینجا می خواهیم به برخی از این ها بپردازیم:

  1. درجه بندی کود
  2. غلظت کود
  3. میزان تقویت کنندگی
  4. کارآمدی مناسب
  5. خرید ارزان مواد اولیه
  6. میزان عرضه و تقاضا
  7. نرخ ارز

خرید ارزان ترین کود

فواید کود شیمیایی هیومیک اسید

  • تقویت کننده
  • اصلاح کننده ارگانیک خاک

هیومیک اسید را نباید با کودهای اسیدی، سولفات ها و کلسیم ترکیب کرد، چون هیومیک اسید یک درشت مولکول هست و جذب از سطح برگ دارد،لذا توصیه می شودحتی المکان از طریق جذب ریشه و آبیاری مصرف شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما