تولید بهترین کود مرغی در ایران

بهترین کود مرغی در ایران با روش های مکانیزه و مدرن تولید می شود. تفاوت و ویژگی های کیفی این محصولات نسبت به کودهای دامی منجر به افزایش استفاده از آن به ویژه در باغبانی شده است. آیا می دانید بهترین نوع کود موجود در بازار چه کاربرد و ویژگی هایی دارد؟ از کجا می توانید نمونه های استاندارد را با قیمت و نرخ تولیدی و به صورت مستقیم خریداری نمایید؟ برای باغات پسته و جهت افزایش محصول، نوع پودری آن مناسب تر است یا کود مرغی مایع؟

تولید بهترین کود مرغی در ایران

ارسال کود پلیتی مرغی به سراسر کشور

ارسال کود پلیتی مرغی به سراسر کشورامروزه مبحث کشاورزی ارگانیک و تولید محصولات کاملاً طبیعی به مبحثی داغ و پرطرفدار در بین کارشناسان و طرفداران محیط زیست بدل شده است. یکی از روش های نوین برای پیشروی به سمت تهیه و عرضه محصولات کشاورزی ارگانیک، استفاده از کودهای حیوانی و طبیعی است.
انواع کود مرغی به واسطه داشتن عناصر ضروری مورد نیاز خاک و گیاهان به یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین کشاورزان تبدیل شده است. عمل آوری صحیح این نوع کود و تبدیل آن به کمپوست درجه یک می تواند منجر به افزایش کارآیی و بهره وری آن نسبت به کودهای شیمیایی شود.

کود مرغی پلیتی شده جزء نمونه های درجه یک تولیدی به شمار می رود که منبع غنی از مواد آلی برای خاک است. این نوع کود علاوه بر داشتن انواع مواد آلی به واسطه داشتن نیتروژن بالا می تواند برای رشد گیاه انتخاب مناسبی باشد.

تفاوت قیمت کود مرغی ارگانیک ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت کود مرغی ارگانیک ایرانی و خارجیتعیین قیمت کود مرغی تحت تاثیر فاکتورهای کمی و کیفی صورت می گیرد. بنابراین نمی توان برای تمامی تولیدات قیمت و نرخ یکسانی در نظر گرفت. به عنوان مثال فرآیند تولید نوع مایع این محصول با ارقام پودری متفاوت بوده که خود در قیمت های فروش اثرگذار است.
صادرات کود مرغی گرانوله در بازارهای خارجی یکی از بهترین انتخاب ها برای فعالین محسوب می شود. وجود مواد آلی، فسفر، ازت، پتاسیم و … این محصول در سطح بالایی قرار دارد.
از مزایا و ویژگی های کود مرغی گرانوله نسبت به دیگر نمومه های تولیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان افزایش نگهداری از آب به ویژه در خاک های شنی و ماسه ای
  • جلوگیری از چسبندگی خاک های رسی
  • بهبود حاصلخیزی خاک
  • جذب انرژی بیشتر به واسطه تیره کردن رنگ خاک

تمامی محصولات موجود در بازار فواید و ویژگی های منحصر به فردی دارند که باید متناسب با نوع خاک و همچنین محصول کشاورزی انتخاب شوند. توجه کنید که قیمت ها می توانند فاکتور مهمی در تعیین کیفیت و همچنین کارآیی این محصولات در بازار باشند.

کارخانه کود مرغی غنی شده با ریز مغزی

کارخانه کود مرغی غنی شده با ریز مغزیمواد ریز مغزی موجود در انواع کود مرغی بسته به نوع و شرایط نگهداری مرغ ها و هم چنین فرآوری محصو نهایی متفاوت هستند. کود گوشتی، کود دامی عمیق و کود قفسی از جمله نمونه های تولیدی به شمار می روند که هر کدام خواص و کارآیی خاص خود را دارند.
توجه کنید که علاوه بر کاربرد مورد نظر خریدار، زمان استفاده از انواع کود نیز تاثیر مهم و موثری در میزان کارآیی آنها خواهد داشت. فصل پاییز بهترین زمان برای تجزیه کود و آزاد سازی عناصر آن است.

البته باید اشاره کرد برای خاک های سبک با هدف جلوگیری از هدر رفتن ازت خاک، فصل پاییز مناسب نخواهد بود. پس می توانید اوایل فصل بهار را برای این هدف انتخاب کنید. در کارخانه های تولیدی، ترکیبات کود مرغی مایع و پودری و … متفاوت بوده و خریدار باید نوع مناسب زمین کشاورزی خود انتخاب نماید.

برندهای مختلف کود مرغی

برندهای مختلف کود مرغیدر بازار انواع کودهای مرغی با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می شوند. شناخت نمونه های درجه یک و البته ارگانیک می تواند منجر به افزایش کیفیت خاک و رشد بهتر گیاهان شود.
برندهای معتبر اغلب محصولاتی استریل شده را به بازار عرضه می کنند که در نهایت موجب افزایش ماده آلی خاک می شوند و فعالیت انواع میکروا رگانیزم های خاک را افزایش می دهند.

یکی از پرفروش ترین این محصولات در بازار کود مرغی مایع بیومیکس است. با استفاده مداوم این کود، مقاومت گیاهان در برابر سرما افزایش می یابد. خاک برای کاشت درختان جدید آماده شده و رشد گیاه افزایش خواهد یافت.
بهترین روش مصرف کود مایع بیومیکس، حل کردن 5 میلی لیتر از محلول در نیم تا یک لیتر آب می باشد. این ترکیب را می توانید به صورت هفتگی استفاده کنید. این محصول می تواند به عنوان کود مرغی مایع برای گوجه و دیگر صیفی جات مورد استفاده قرار گیرد.

عرضه کود هیومیک اسید اسپانیایی

عرضه کود هیومیک اسید اسپانیاییکود هیومیک اسید یکی از نمونه های کود مرغی مایع موجود در بازار است که قابلیت های فراوانی دارد. اصلاح خاک های شور، بهبود ساختار خاک، افزایش و بالا رفتن مواد آلی موجود در خاک و جذب موثر این مواد از جمله مزایای استفاده از کود هیومیک اسید هستند.
این محصول می تواند به عنوان کود مرغی برای باغات پسته نیز به کار گرفته شود. استفاده از کود مرغی برای باغات پسته در اواخر زمستان موجب افزایش پروتئین خاک خواهد شد. برای این منظور می توانید از اواخر دی ماه، کود دهی به باغات پسته را آغاز نمایید.

پخش کود مرغی مایع ترکیه ای و اسپانیایی به عنوان ارقام پرفروش در بازار به صورت بسته بندی و فله در بازار قابل تهیه است. استفاده از این نوع کود به عنوان محصولی ارگانیک، بهبود جوانه زنی بذرها، افزایش سلامت گیاهی و بازدهی محصول را به همراه خواهد داشت.

فروش عمده کود پلیت شده مرغی با کیفیت

فروش عمده کود پلیت شده مرغی با کیفیتمنظور از کود پلیت شده مرغی نمونه های فرآوری شده هستند که حاوی 80 درصد کود و 20 درصد ترکیب کود ان پی کا است. از مهمترین مزیت استفاده از کودهای پلیت شده می توان به عدم تاثیرات مخرب آنها بر خاک و محیط زیست اشاره نمود.
عناصر موجود در اینگونه کودها در طی زمان آزاد شده و همین امر غنی تر شدن خاک را به همراه خواهد داشت. در فرآیند تولید، کودهای پلت به ذرات بسیار ریزی تبدل می شوند که جذب آنها توسط خاک بسیار آسان خواهد بود.
ارائه کود مرغی از مرغداری به صورت فله صورت می گیرد که هیچگاه نمی تواند فواید و مزایای نمونه های پلیت را داشته باشند. به همین علت توصیه می شود همواره اقدام به خرید کود مرغی پودری، مایع، پلیت شده و … نمایید.

امروزه به واسطه افزایش تقاضا و به دنبال آن تولید با حجم و تنوع بالا، روش های نوین مانند عرضه اینترنتی بهترین کود مرغی در بازار رشد چشمگیری داشته است. روشی که اغلب از سوی خریداران عمده و تولیدکنندگان به علت کاهش هزینه های جانبی با استقبال بالایی روبرو شده است.
5

  1. سلام و وقت بخیر من سال گذشته از شرکت شما کود پلیت مرغی استفاده کردم .25 تن خریداری کردم و با دستگاه ردیف کار همراه بذر گندم به زمین هام دادم جوابدهی خوبی داشت تناژ محصولم به نسبت کود حیوانی که قبلانا به زمینم میدادم خیلی بالا رفت خواستم بدونم این محصول از لحاظ عناصری با کود مایع مرغی یکی است؟

  2. خداقوت
    کود پلیت مرغی شرکت شما واقعا کودهای خوبی بودن، قبل از کشت گندمم از این کود استفاده کردم، خاک زمینم خیلی غنی و پربار شد. برای جوانه زنی هم میخواهم از کودهای مایع مرغی استفاده کنم

  3. سلام وقت بخیر کودهای پلیت مرغی که برای زمین های گندمم ارسال کردین باعث شده خاک زمینم تقویت بشه و دیگه علف هرز سبز نشه.تناژ محصولم بیشتر شده.برای اینکه خوشه های گندمم پر بشه، کود مایع مرغی رو هم پیشنهاد دادین.ممنونم که مشاوره خوبی بهم دادین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما