توزیع و فروش کود روی زاک

کود روی که ترکیب شده از عنصر کلات می باشد و تولید شرکت زاک گیلان است با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت از این مرکز در سراسر ایران توزیع و به فروش می رسد.
شرکت بزرگ زاک که در استان گیلان احداث شده است با بهترین تجهیزات و مدرن ترین دستگاه جهت تولید کودهای کشاورزی در تنوع و طرح های مختلف با توجه به نیاز مشتریان به فعالیت می پردازد و یکی از بهترین کودها را وارد بازار مصرف می کند.
یک نمونه از کودهای شرکت زاک، کلات روی است که مناسب برای باغداری و درختان میوه می باشد و یک کود درجه یک و کاملا طبیعی است که از هیچ مواد شیمیایی در آن ترکیب نشده و تمامی مراحل تولیدش ارگانیک می باشد.
این کود با عنصری ساخته شده است که نیاز ضروری و مهم یک گیاه و خاک است که اگر به اندازه کافی از آن بهره نبرند مسلما با مشکلات مهمی رو به رو خواهند شد و آن کیفیت اصلی و رنگ خود را از دست می دهند.
کود روی می تواند مناسب برای خاک و خود محصولات باشد و علاوه بر این از بیماری ها و مشکلات محیطی جلوگیری کرده و آن ها را برای بروز اینگونه آلودگی ها آماده و در امان نگه می دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مزایای کود کلات روی

  1. استفاده از این کود سبب می شود که درختان میوه از این عنصر تأمین گردند و کمبود نداشته باشند.
  2. این کود می تواند از طریق شاخ و برگ مواد خود را جذب آن ها کرده به رشدشان کمک کند.
  3. کود روی به خاطر وجود عنصر مهم در خود به خاک و مرغوب بودن آن کمک زیادی می کند.
  4. محصولات درختان و کیفیت آن ها را بالا می برد و تولیدش را زیاد می کند.

روش مصرف کود کلات روی

معمولا هر کودی زمان مصرف خاصی دارد که باید به آن توجه کرد، مثلا بعضی کودها را باید قبل از کاشت گیاه یا درختی مورد استفاده قرار دارد و یا بعد از برداشت محصول بر روی زمین ها ریخت.
اما از این کود همان ابتدا که یک درخت در حال رشد کردن است و یا هنگامی که درختان به مرحله ی میوه دادن رسیدند باید از آن استفاده کرد و نحوی مصرف آن هم بصورت محلول پاشی می باشد که بر روی شاخ و برگ ها می ریزند تا تأثیرش را بگذارد و نتیجه ی مطلوبی بدست آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما