بازار کود مرغی مایع با بهترین قیمت

بازار کود مرغی مایع با بهترین قیمت در سراسر کشور رقابتی را به وجود آورده که، شعاع آن تمامی تولید کنندگان و فروشندگان این محصول را در بر گرفته، برای تولید مرغوبترین کود مرغی مایع ای که بتواند تمامی نیازهای گیاهان و درختان را برآورده سازد. قیمت فروش کود مرغی پلیت شده ۲۵  کیلویی را می شود از راه های متفاوتی تهیه کرد. 

کود مرغی مایع را میتوان به عنوان یک پک کامل از عناصر و ریز مغزی ها بر شمرد، این کود با دارا بودن بسیاری از موادهای غذایی سبب می شود تا اغلب کودهای تقویتی که در طول یک دوره رشد گیاهان لازم است و می بایست هزینه های گزاف بابت آنها پرداخت شود، کنار گذاشته شود. و بهترین زمان برای مصرف کود مرغی مایع برای هر محصولی متغییر می باشد و می بایست با متخصصین آن ارتباط برقرار کرد.

بازار کود مرغی مایع با بهترین قیمت

انواع مختلف کود مرغی

  • کود مرغی خام
  • کود مرغی پلیت شده
  • کود مرغ گوشتی
  • کود مرغ سالنی
  • کود مرغ تخم گذار
  • پلت مرغی
  • غنی شده
  • فرآوری شده
  • فشنگی
  • مایع
  • گرانوله
  • فله
  • پودری

انواع بسته بندی

انواع بسته بندی

  1. گالن مایع 20 لیتری
  2. سطل مایع 20 لیتری
  3. کیسه لمینت 25 کیلویی
  4. کیسه لمینت 50 کیلویی

تولید کننده انواع کود مرغی در کشور

تولید کننده انواع کود مرغی در کشورانواع کود مرغی را شرکت های مختلفی هستند که تولید می کنند. البته در این حوزه، خود مرغداری ها نیز نقش اساسی دارند و برخی از آن ها از جمله تولیدی های اصلی به شمار می روند. روی هم رفته، در گوشه و کنار کشورمان می شود به راحتی شرکت هایی را پیدا کرد که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. آن ها کودها را از لحاظ شکل، ماده اولیه و همچنین نوع کاربردی به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می کنند که هر یک از آن ها نیز کیفیت های ویژه خود را دارا هستند و کاربردشان هم فرق می کند. 

در این جا به چند نوع از کود مرغی اشاره می کنیم که از لحاظ شکل ظاهری با هم تفاوتی هایی دارند و شرکت های مختلفی هم آنان را ساخته اند. آن ها عبارت اند از: 

  • کود پلیت مرغی 
  • کود گرانوله مرغی 
  • کود مایع مرغی 

در همین حال، برندهای مطرحی در این حوزه فعال اند. مثلا می شود به کود مرغی الکان اشاره کرد که از جمله معروف ترین مارک ها در این حوزه است. این برند، محصولات خود را به اشکال مختلفی وارد بازار کرده و در دسترس مشتریان گذاشته است. می توان کود مرغی فله ای را هم از شعب آن در جای جای ایران تهیه کرد. 

بازار فروش انواع کود های کشاورزی

بازار فروش انواع کود های کشاورزیکودهایی که برای مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند؛ از لحاظ ساختاری به دو بخش اصلی تقسیم بندی می شوند که می توان به ارگانیک و شیمیایی اشاره نمود. نوع ارگانیک و طبیعی شامل کودهای حیوانی اند و نوع شیمیای بیشتر توسط شرکت های صنعتی تولید می شوند که امروزه موارد کاربردشان هم به شکل وسیعی گسترده شده است. روی هم رفته، با مراجعه به بازار خواهدی توانست که ارائه دهندگان مختلفی را در کار فروش انواع کود کشاورزی بیابید. آن ها در کیفیت های متفاوتی کالا را می فروشند. 

اگر خواسته باشیم، نیم نگاهی به انواع کودها شیمایی بیاندازیم، آنان را نیز می شود به دو دسته اصلی دیگر تقسیم بندی نمود که شامل این موارد می باشند: 

  1. کود ماکرو المنت: از فسفر، ازت، کلسیم، منزیم پتاس تشکیل شده است. 
  2. کود میکرو المنت: از آهن، مس، بور، منگنز و روی تشکل شده است. 
  3. کودهای مخلوط نیز شامل هر دوی این دو نوع اول می باشد. 

در این میان نباشد کودهایی را از یاد برد که به بیولوژیکی معروف هستند. آن ها را از پسامندهای طبیعی درست می کنند که بسیار مفید واقع شده و بهترین ها هستند. 

فروشگاه مرکزی بهترین کود های ارگانیک

فروشگاه مرکزی بهترین کود های ارگانیکبهترین کود ارگانیک را می شود از فروشگاه هایی مختلفی تهیه کرد. برخی از این عرضه کنندگان به نام فروشگاه مرکزی معروف هستند. آن ها شاخه ای از واحد فروش شرکت های بزرگ به شمار می روند و عموماً در همان شهری موقیعت دارند که شرکت در آن فعالیت می کند. در هر صورت، می شود باز هم ارائه دهندگان گوناگون دیگری را نیز پیدا نمود که در کار فروش کود ارگانیک می باشند. آن ها فروش کود ارزان را نیز انجام داده و سعی می کنند تا به این طریق، مشتریان خود را راضی نگه دارند. 

با همه ای نها، خرید اینترنتی کود ارگانیک نیز از فروشگا های آنلاین متفاوتی هم امکان پذیر است. این فروشگاه ها، در همه جای کشورمان قابل دسترس می باشند و خریداران به راحتی می توانند وارد آن ها شده در کنار خرید، به مطالعه مقالاتی درباره موارد مصرف انواع کود بپردازند. بیشتر سایت های اینترنتی کارشان ارائه معلومات درست نیز است. 

در کل، کودهای ارگانیک همان طور که پیشتر به آن اشاره کردیم، نوع حیوانی هستند که از انسان، گاو، الاغ، مرغ، گوسفند، بز و سایر جانواران دیگر تأمین می گردد. کاربرد و کیفیت هر کدام شان نیز با هم دیگر فرق می کند و از این جمله یکی از بهترین کودها، نوع مرغی می باشد که بیشتر در این نوشته به آن اشاره خواهیم کرد. 

آشنایی با ویژگی های کود مرغی پلیت شده

آشنایی با ویژگی های کود مرغی پلیت شدهیکی از انواع کودهای مرغی، پلیتی می باشد. این کود به دلیل استوانه ای شکل و شکسته بودنش، به این نام مسماء گردیده است. روی هم رفته، موارد کاربرد آن هم در گلخانه ها، باغ ها و همچنین زمین های کشاورزی زیاد است. دلایل مختلفی هم این موضوع دارد که به آن اشاره می کنیم. اما اگر به صورت اجمالی خواسته باشیم آشنایی با ویژگی های آن داشته باشیم، می شود در اول از ان پی کی طبیعی و مفید آن نام برد. این مسئله باعث می گردد تا خاک اصلاح شود و فعالیت بیولوژیکی اش افزایش یابد. 

از طرفی، این کود بسیار متفاوت از سایر کودهای دیگر حیوانی است. آن مقادیر زیادی اسیداوریک و اوریدهای دیگری دارند. هم چنین یکی از مشخصات دیگر آن داشتن فسفات، اوره و سولفات پتاسیم می باشد. این کود همچنین از رطوبت بالایی برخوردار است. در هر حال، اگر به دنبال پلیت خوراک مرغ هستید، می توانید به مرغداری ها نیز سر بزنید. 

این ها از جمله ویژگی های منحصر به فرد کود پلیت مرغی می باشد. با در نظر داشت این موارد و همچنین مطالعات بیشتری که بایستی در زمینه کودهای مرغی انجام دهید، بهتر خواهید توانست در زمین های کشاورزی و هم چنین موارد دیگر، از آن ها استفاده کنید. در هر صورت، یکی از بهترین کودهای حال حاضر همین کود است. 

مهمترین کاربرد های کود مرغی پلیتی

مهمترین کاربرد های کود مرغی پلیتیاز کود مرغی پلیتی، در امور گوناگونی کار می گیرند. اگر خواسته باشیم نگاهی به مهمترین کاربردهای آن بیندازیم، می شود به مورد استفاده قرار دادن آن در زمین های زراعی، باغات، گلخانه ها و حتی گلدانی های بزرگ و کوچک نام برد. روی هم رفته، هر زمانی که می خواهید از آن ها استفاده نمایید، خوب است روش هایش را نیز بیاموزید. 

برای نمونه، پیش از هم باید آن را در زمان آماده سازی خاک استفاده کنید. در همان دوره می شود کود را در زمین ها قرار داد. از طرف دیگر، می شود به صورت چال کود هم کار گرفت. به نوعی که آن را در زیر خاک باغات و گلخانه ها قرار می دهند. از جانب دیگر، آن را در شیار ها و کرت ها زمین های وسیع نیز پخش و توزیع می کنند. 

در کل اگر می خواهید که خاک بستر کشت تان تیره شود، اصلاح آن صورت گیرد و از همه مهمتر مواد آلی خاک افزایش یابد، بهتر است که از این کود استفاده کنید. همین طور این کود مزیت های دیگری هم دارد که می شود به بهبود خاصیت شیمایی و حاصلخیزی خاک، افزایش نگهداری آب در خاک های شنی، ایجاد چسبندگی در این خاک ها، کاهش چسبندگی در خاک ها رسی، کاهش موضعی پی اچ خاک و سایر موارد دیگر از این دست اشاره نمود. با این حساب، مشخص است که با کودی بسیار خوب سر و کار داریم. 

لیست قیمت کود مرغی در بازار ایران

لیست قیمت کود مرغی در بازار ایراناگر به دنبال لیست قیمت روز کود مرغی در بازار ایران هستید، بهتر است که به روش های گوناگونی وارد عمل شود. اول این که بهتر است برندهای متفاوت را بشناسید. این کار برای تان کمک می کند که در درجه نخست، تولیدی ها خوب را شناخته و سپس با محصولات شان آشنایی حاصل کنید. بعد از این مسئله، خوب است که مراکز گوناگونی را زیر نظر داشته باشید. فروشندگان معتبر را بیابید و پس از آن، به آن ها مراجعه کرده و تازه ترین نرخ ها را جویا شوید. به یاد داشته باشید که نرخ ها نسبت به سال پار فرق کرده است. 

از طریق این عرضه کنندگان، می شود قیمت کود خارجی را هم به دست آورد. این کود با در نظر داشت نرخ ارز، امروزه گرانتر عرضه می شود که مسئله ای عادی است. 

در کل، نرخ های کود مرغی بر اساس یک سری از موازین تعیین می شوند که می توان به کیفیت، برندی سازنده، نوع تولید، عمر آن، نوع بسته بندی و غیره اشاره کرد. همه این ها تأثیر مستقیمی بر نرخ گذاری محصول دارد. 

ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای تهیه قیمت های واقعی، سری نیز به سایت های اینترنتی بزنید. به این ترتیب می شود به مقایسه نرخ ها نیز بپردازید. 

پخش کلی کود مرغی در بازارهای داخلی

پخش کلی کود مرغی در بازارهای داخلیکارخانه هایی که در کار تولید کود مرغی هستند، از جمله پخش کنندگان اصلی عمده می باشند. آن ها البته تنها نیستند؛ بلکه با ایجاد نمایندگی های گوناگون راه اندازی وب سایت ها و کانال های رسمی نیز، به فروش محصولات شان به گونه عمده می پردازند. 

به این ترتیب شما در هر جایی از کشورمان که باشید، می توانید به بازارهای داخلی سر زده و خرید خود را با ضمانت کیفی تهیه کنید. کودهای مرغی، همان طور که در ابتداء عرض کردیم، تنوع بالایی را دارند و موارد مصرف شان نیز متفاوت است. 

فروشنده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایع

فروشنده کود مرغی پلیتی، گرانوله و مایعکود های مرغی را همان گونه که گفتیم، می شود به مایع، گرانوله و پلیتی تقسیم بندی کرد. هر کدام از این کودها با هم دیگر از لحاظ شکل و کیفیت فرق می کنند. عموماً بهترین آن ها پلیتی است. نوع گرانولی بیشتر خاکه می باشد و کمتر از آن استفاده می کنند. از نوع مایع هم دیده شده که در برخی از مواقع سال کار می گیرند. 

روی هم رفته، می شود به فروشنده این گونه از کودها سر بزنید و از آن خرید خود را انجام دهید. خرید کود ارگانیک هم از این عرضه کنندگان امکان پذیر است. آن ها به شکل کلی و جزئی محصولات شان را می فروشند. 

فروشگاه اینترنتی انواع کود های حیوانی

فروشگاه اینترنتی انواع کود های حیوانیفروش اینترنتی کودهای حیوانی، از جانب فروشگاه های آنلاین مختلفی صورت می گیرد. این کودها، در زمره ارگانیک قرار می گیرند و موارد مصرف شان با هم دیگر فرق می کند؛ همان گونه که از دید کیفی نیز با هم دیگر فرق هایی دارند. 

روی هم رفته، شما به راحتی می توانید وارد سایت های اینترنتی مختلفی برای خرید این کودها شوید. در طرف دیگر، عرضه کنندگان نیز برای این که به معرفی محصول خود بپردازد و اطلاع رسانی نماید، ایجاد وب سایت ها را در دستور کار خود قرار داده اند. 

روی هم رفته، اگر می خواهید یک محصول خوب و مرغوب را با بهترین کیفیت به دست آورید، خوب است به معتبرترین فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. خرید از آن ها بسیار ساده می باشد و شما در هر جایی از کشور که باشید، به راحتی می توانید وارد سایت های مذکور شده و اقدام به سفارش هر نوع کودی که نیاز دارید بدهید. 

آن ها در اسرع وقت نیز محصولی را که خریداری کرده اید، به دست تان می رسانند؛ فرقی هم نمی کند که در کجای این کشور زندگی می کنید. 

میزان مصرف کود مرغی پلیت شده

میزان مصرف کود مرغی پلیت شدهبرای مصرف کود مرغ پلیت شده، نیاز است که در گام نخست، به دستور العمل آن رجوع کنید. از طرف دیگر اگر برای نخستین بار است که چنین کودی را مورد استفاده قرار می دهید، خوب است با کشاورزان دیگر در این زمینه، مشورت نمایید. 

گفتنی است میزان مصرف کود، بستگی به نوع خاک زمین، این که در چه اقلیمی زمین وجود دارد و مساحت آن بستگی دارد. همه این ها را بایستی در نظر داشته باشید و سپس به استافده از این کود مبادرت بورزید. روی هم رفته، اگر این موارد را در نظر نداشته باشید، ممکن است که محصول خود آسیب وارد نمایید. 

خریدار کود مرغی غنی شده 25 کیلوگرمی

خریدار کود مرغی غنی شده 25 کیلوگرمیشرکت هایی که در کار فراوری کود مرغی و یا غنی نمود آن می نمایند، محصولات شان را در بسته بندی های متفاوتی عرضه می کنند. هر یک از این بسته ها، حاوی مقدار مشخصی از کود می باشند که عموماً در وزن های 25 کیلوگرمی ارائه می شوند. در کل، خریدار چنین محصولی می تواند از راه های مختلفی اقدام کند. 

در کل استفاده از این کودها مزیت هایی دارند که شامل این موارد اند: 

  • منبع تغذیه ای عالی برای خاک 
  • رشد محصول و سالم ماندن آن 
  • برای سبزیجات بهترین کود اند. 
  • سرشار از نیتروژن، فسفر و پتاسیم اند. 
  • و غیره موارد دیگر 

توزیع عمده انواع کود مرغی ارگانیک

توزیع عمده انواع کود مرغی ارگانیککود مرغی ارگانیک در انواع مختلف، از جانب مراجع به خصوصی توزیع و پخش می شوند که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم. 

شما می توانید به راحتی از طرق متفاوتی آن ها را در هر شهری که هستید، پیدا کرده و به خرید محصول مورد نظر خود بپردازید. باید گفت، خرید به این شکل می تواند به شدت هزینه های شما را کاهش دهد و در ضمن یک محصول خوب و مرغوبی را نیز به دست آورید. 

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید عمده، حتماً به مراجع معتبر سر بزنید که محصولات شان را از نظر کیفیی، گارانتی می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما