فروش کود مرغی سالنی

در میان کودهای مختلف حیوانی، کود مرغی از جمله محبوب ترین و رایج ترین نوع کود در بین کشاورزان و باغداران است. این نوع کود به دو دسته کلی سالنی و قفسی تقسیم بندی می شوند. هر دو نوع این کودها از جمله کود مرغی سالنی، برای پرورش انواع محصولات کشاورزی و باغداری بسیار مفید هستند و مشتریان می توانند به انتخاب و یا خرید یکی از آنها بپردازند.

فروش کود مرغی سالنی

کود مرغی سالنی چیست؟

بیشتر بخوانید: کود مرغی سالنی از مرغداری

کود مرغی سالنی چیست؟همان طور که گفتیم، کود مرغ به طور کلی به دو دسته سالنی و قفسی تقسیم می شوند. کود مرغی سالنی، کودی است، که از سالن های مرغ دارای ها جمع آوری می شود. این کود، مربوط به فضولات مرغ های گوشتی است که در مرغدارای برای مصارف گوشتی نگهداری می شوند. به دلیل این که این نوع مرغ ها، به مدت مشخص و تحت مدیریت افراد متخصص قرار دارند و تغذیه آن ها مورد نظارت است. بنابراین کودی که از آن ها به دست می آید، کود بسیار مفیدی است. در این کود، انواع ریز مغذی ها که برای گیاهان و انواع محصولات و درختان مفید و مورد نیاز است وجود دارد. از جمله این ریز مغذی ها می توان به فسفر، آهن، پتاسیم، روی، مس و غیره اشاره کرد. علاوه بر این، پروتیئن و کراتین نیز در کود مرغی سالنی وجود دارد. چرا که برای پرورش این نوع مرغ ها، ار کراتین و پروتئین نیز استفاده می شود که مقداری از آن به همراه فضولات مرغ دفع می گردد.

بیشتر بخوانید: کود مرغی مایع سطلی

از این رو، کود مرغی سالنی یکی از بهترین و مفیدترین نوع کودها است، که امروزه به صورت های مختلف به ویژه به صورت اصلاح شده و یا فرآوری شده در بازار وجود دراد. اصلاح و فرآوری این نوع کود موجب از بین رفتن باکتری های مضر و سموم آن شده و می توان با افزودن سایر مواد آن را تقویت کرد. بنابراین این نوع کود، مزیت های زیادی دارد و برای انواع محصولات مفید است.

بزرگترین مرکز عرضه کود مرغی سالنی

بزرگترین مرکز عرضه کود مرغی سالنیبا توجه حوزه های مصرف و کاربردی گسترده ای که از کود مرغی سالنی وجود دارد، این نوع کودحیوانی، امروزه به صورت گسترده در کشور تولید می شوند. چرا که ایران یکی از قطب های پرورش مرغ در منطقه است و به طبع تولید کود مرغی هم در وسعت زیاد صورت می گیرد. با این وجود خریداران برای خرید انواع کود مرغی باید به مراکز عرضه کود مرغی مراجعه نمایند. از این رو، کشاورزان و باغداران و حتی تاجران و غیره می توانند برای خرید عمده و با قیمت مناسب کود مرغی به بزرگ ترین مرکز عرضه کود مرغی سالنی مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما