خرید استثنایی کیسه های 40 کیلویی کرم

یک سری کیسه های 40 کیلویی همراه با کرم با قیمت استثنایی اماده شده است که توسط مشتریان خریداری شود.
یک بسته ی مناسب با قیمت ارزان بستر حاوی کرم ، کوکون و تخم برای مشتریانی که قصد تهیه کود ورمی در مکان کوچک را دارا می باشند یا می خواهند درفصل ماهیگیری به شکار ماهی بپردازند کیسه های 40 کیلویی است که خریدار بعد از اقدام به خرید ان می توان از این نوع محصول ارائه شده برای تهیه کود ورمی باضافه کردن ان به زباله های خانگی استفاده کند و یا به پرورش کرم اقدام نماید.
لازمه این امر این است که مشتری می تواند یا از خود بست ارائه شده استفاده کند به این صورت که از مواد غذایی سالم منزل بعد از استفاده از ان ها برای تغذیه استفاده کند برای این کا این زباله ها را د گوشه ای از بستر قرار داده و در صورت مناسب بودن کرم ها به سمت ان حرکت کرده و بعد از تغذیه به صورت فوق العاده اندازه ان بزرگ خواهد شد.
گاه خود مشتری تمایل دارد برای این کرم، کوکون و تخم بستر تههی کند برای این کار کود گاوی را خریداری کرده ان را چند بارشسته چاله ای در مرکز کود پشته شده ایجاد کرده کرم ها را به مرکز تزریق و پسماند زباله های خانگی نیز می تواند در کنار بستر گاوی برای تغذیه استفاده کند.
به صورت چشمگیری بعد از مدتی تعداد کرم ها زیاد شده که علت رشد و نمو کوکون ها و تخم هایی بوده که ممکن است بعد از تحویل بار به دلیل استرس وارده شده به کرم که بسیار ریز شده اند تصور کرده باشید که چیزی در بستر وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما