خریدار انواع کرم خاکی تضمینی

گروه ورمی کمپوستینگ به منظور ایجاد بنگاه بزرگ اقتصادی به صورت ویژه خرید کرم خاکی را در دستور کار خود دارد و با خرید دستگاه ها و ملزومات فراوری کرم خاکی خریدار واقعی و همیشگی کرم خاکی زنده است .
خریداری که میتوانید بر اساس میزان تولید خود با او اطمینان حاصل کنید و برنامه ریزی داشته باشید ;.
خریدار کرم خاکی که یکبار از شما مقداری محدود کرم خاکی خرید کند جهت راه اندازی مزرعه تولید ورمی کمپوست تفاوت عمده ای دارد با خریداری که همواره و منظم از شما خرید کند .

گروه با توسعه روز افزون دانش فنی و ایجاد کارگاه های مناسب و مجهز درصدد است تا کرم خاکی را وارد صنعت کند . خریدار کرم خاکی در نهایت صنعتگران در دیگر رشته های کشاورزی و دامداری هستند که به طور پیوسته خرید دارند . به طور مثال اگر یک کارخانه تولید لوازم آرایشی خریدار کرم خاکی باشد همواره میتوانید بر اساس میزان سفارش و میزان تولید کارخانه برایش تولید داشته باشید .

به طور مثال خریدار کرم خاکی جهت صنایع مرغداری یا آبزیان اگر خریدار کرم خاکی باشد میتوان امید داشت که همواره از کرم خاکی استفاده کند و شما نیز تولید کنید .

میدانیم که هیچ خریداری که در صنایع دیگر فعال است کرم خاکی با تراکم بسیار پایین که در بسترهای پرورش و همراه کود است را خرید نمیکند زیرا لوازم مورد نیاز جهت آماده سازی و جداسازی کرم خاکی را در جهت مورد نیاز خود ندارد . گروه ورمی کمپوستینگ در صدد است تا با خریداری کردن کرم خاکی از تولید کنندگان و فراوری کرم خاکی از جمله جداسازی و شستشو و خشک کردن و روغن کشی و … بتواند کرم خاکی را وارد صنایع مختلف کند که تا حدود زیادی هم موفق بوده است .
بنابریان از تمامی تولید کنندگان و فعالان در صنعت ورمی کمپوست دعوت به عمل می آید تا با همکاری گروه ورمی کمپوستینگ بتوانیم گامی موثر در جهت بهبود شرایط کار د این رشته را فراهم کنیم .

خریداران واقعی کرم خاکی همان صنعتگران در دیگر رشته های صنعتی و کشاورزی هستند .

خریدار کرم خاکی و کود ارگانیک ورمی کمپوست
گروه بزرگ ورمی کمپوستینگ با هدف ایجاد مجموعه ای از بهترین تولید کنندگان برای همکاری در جهت بهبود کیفی و کمی محصولات ، ;آمادگی خود را جهت خرید کرم خاکی و کود ورمی کمپوست اعلام میکند .

این تصمیم به تازگی در کمسیون اقتصادی گروه گرفته شده است تا به این صورت تولید کنندگان مطرح زنجیر وار به هم متصل شوند .

خرید به صورت نقدی و با قیمت متناسب بر بازار می باشد .
منبع: ورمی کمپوستینگ.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما