تولید و پرورش کرم خاکی

با توجه به افزایش چشم گیر تولید کنندگان کود ورمی کمپوست و پرورش دهندگان کرم خاکی بر آن شدیم تا مطالبی را در مورد تحولی عظیم در صنعت ورمی کمپوست را برای همکاران گرامی و علاقمندان به این صنعت را گرد هم آوریم تا از این به بعد با چشمی باز و همچنین تخصصی به این صنعت نگاه کنند.
ابتدا سوالاتی که بیشتر مشتریانی که میپرسند :
1- (ا) آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟
2- (س) ریسک این کار در چه حد میباشد؟
3- (ح) چه کسی کود تولید شده را خریداری میکند؟
4- (ا) چه کسی کرم پرورش یافته را خریداری میکند؟
5- (ق) ابعاد فضایی که میخواهیم شروع به کار کنیم چقدر باشد؟
اما فعالیت گروه تولیدی ورمی کمپوست آسان در این زمینه چیست ؟
گروه تولیدی ما با همکاری گروه تولیدی رباط ورمی و چند شرکت دیگر با توجه به مطالب بالا تحولی جدید در این صنعت به وجود آورده به این صورت که تمام همکاران و علاقمندان از این پس به جای استفاده از کود دامی که موجب ایجاد فلزات سخت در بدن کرم میشود و کرم به صورت ناسالم رشد میکند از یک سری کودهای کاملا گیاهی استفاده میشود که کرم را علاوه بر اینکه گوشتی پرورش میدهد اثر فلزات سنگین را در بدن کرم بسیار زیاد کاهش میدهد.


ویژگیهای اینکار :

1- تولید کننده بدون ریسک دست به پرورش کرم خاکی و تولید ورمی کمپوست میزند.
2- کرم خاکی به همراه کود گیاهی و مکمل غذایی به تولید کننده فروخته شده و بعد از پایان دوره هم کود و هم کرم خاکی از تولید کننده خریداری میشود.
3- با توجه به آنالیز بسیار مطلوب کود گیاهی ،حدود 98% کود ورمی کمپوستی که ازاین کود حاصل مییشود با کیفیت بسیار بالایی میباشد.که برای بازارهای خارج از ایران نیز مطلوب است.
4- کرم خاکی که در این بستر گیاهی رشد میکند به دلیل اینکه فاقد عناصر و فلزات سخت مباشد برای صادرات بسیار مطلوب مباشند و همچنین به عنوان مکمل غذایی برای دام و طیور و آبزیان در داخل میتوان از آن استفاده کرد.
منبع: ورمی کمپوست آسان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما