توزیع کمپوست غنی شده گیاهی در ایران

فروش کمپوست های غنی شده گیاهی از این مرکز انجام می گیرد. این سایت یکی از بهترین فروشگاه هایی است که محصولات خود را در سراسر ایران توزیع و پخش می کند.

کمپوست
نمونه ای از کودهایی است که توسط فضولات گیاهی و حیوانی تولید می شود و از آن برای گیاهان و درختان استفاده می کنند.
امروزه این مواد تولید آسانی دارد و خود شخص هم می تواند آن را در خانه و مکان خاصی تولید کند و مورد استفاده قرار دهد.
کمپوست را به عنوان یکی از بهترین و آلی ترین کود می شناسند که برای گیاهان و کشاورزی بسیار مفید و باعث تقویت و بهره برداری بیشتر محصولات می شود و همچنین می تواند یک خاک خوب و حاصل خیزی را بوجود آورد.
کمپوست ها را با عناصر شیمیایی دیگری ترکیب کرده و آن را به صورت یک کمپوست غنی شده در می آورند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کود کمپوست با چند طریق تولید می شود؟


روش تراکتوری:
در این روش زباله ها به صورت موازی در یک جا جمع می شوند و توسط دست میکس که به تراکتورها وصل می کنند از روی این زباله ها رد می شوند و آن ها را میکس می کنند و بعد از آن دوباره دستگاه خرد کن این عمل را انجام می دهد.

روش دپوی پشته ای:
در روش پشته ای زباله هایی که از قبل میکس شده اند در یک جا به صورت پشته ای جمع می شوند و بعد زباله هایی که از بالا می ریزند بر اثر فشار زیر زباله های پایین تر شروع به تجزیه شدن می کنند.

روش صنعتی:
این عمل از سال 1348 برای اولین بار انجام شده که محل اصلی آن در اصفهان بوده است که توسط دستگاه زباله ها یکجا جمع می شدند و آن ها را به کود کمپوست تبدیل می کردند که امروزه در چند استان این روش در حال اجرا است و باعث شده به رونق اقتصادی بیافزاید و هم کود خوب و درجه یکی برای گیاهان و درختان شود و محصولات کشاورزی را بیشتر کند.

روش خانگی:
در این روش شما می توانید اضافه های میوه، برگ ها و پسمانده های غذاهایتان را در ظرف بزرگی قرار داده و در آن را بپوشانید تا به مرور زمان تجزیه و تبدیل به کمپوست شود.

روش کرم خاکی:
یکی از بهترین و آسان ترین روش ها از طریق کرم خاکی است که از طریق مدفوع کرم ها می توان کود کمپوست تولید کرد که به آن ورمی کمپوست گفته می شود.
امروزه بدلیل تولید زیاد کمپوست توسط شرکت ها این مواد از طریق نمایندگان به فروش می رسد که یکی از این مراکز همین سایت است.
شما می توانید برای خرید کمپوست غنی شده از طریق راه های ارتباطی زیر تماس گرفته و مقدار مورد نظر را سفارش داده و با قیمت بسیار مناسب و ارزان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما